iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:34

Zo kun je ze ook gewoon via T-mobile bestellen..op de site klik je dan gewoon aan dat je een ander abo wilt.

WildChild

Re: iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 15:43

Oh ik zie het ja! Haha ik was vandaag in de T-Mobile winkel om het abbo af te sluiten, moet je 18 zijn.. dat word ik om precies te zijn.. morgen. Ik denk daar doen ze niet moeilijk over maar ik moet toch echt morgen terugkomen! Ik zal eens in de winkel vragen naar dat Relax, of gaat dat alleen via internet?

SaskiaatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 15:46

WildChild schreef:
Ik dacht dat die i-abbo's de enige mogelijke optie waren in de T-mobile winkel! Hoe hebben jullie dat dan geregeld? Want 35 euro inclusief internet en 1000 smsjes en ook nog een x aantal belminuten? Dat is altijd nog goedkoper dan die 45 euro...

Niet vergeten dat ik ruim €450,- bij moest leggen. :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 15:59

WildChild schreef:
Oh ik zie het ja! Haha ik was vandaag in de T-Mobile winkel om het abbo af te sluiten, moet je 18 zijn.. dat word ik om precies te zijn.. morgen. Ik denk daar doen ze niet moeilijk over maar ik moet toch echt morgen terugkomen! Ik zal eens in de winkel vragen naar dat Relax, of gaat dat alleen via internet?

Naar mijn idee zeurt TMobile altijd enorm dat ze alleen die iPhone abbo's aanbieden en niet Relax.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:15

Zo eventjes weer een stipje

SaskiaatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:17

Courses schreef:
WildChild schreef:

Naar mijn idee zeurt TMobile altijd enorm dat ze alleen die iPhone abbo's aanbieden en niet Relax.

Dat is inderdaad zo. Bij mij bleef 'ie ook aandringen dat ik een iPhone abo moest nemen, maar ik wilde per se Relax, dus hij had het maar te accepteren. :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:46

Ik voel me echt vet bijdehand nu maar toemaar :+

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:53

Voor de mensen die een iphone hebben of hebben gehad..
Ik heb wel vaker sinds ik mij iphone heb mensen toegevoegd op hyves...
maar nu heb ik vorige week 2 mensen toegevoegd maar die staan automatisch ineens in mijn contacten lijst? Zonder dat ik dat heb gedaan.. wel zonder nummer maar kan je ze wel direct mailen?
Hoe kan dit :+ ?

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 20:19

Iemand een idee hoe het kan dat mijn laptop mijn iPhone niet herkent bij 'mijn computer' (om er foto's af te halen)? Hij herkent hem wel gewoon in iTunes..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:32

Volgens mij word een iPhone ook gewoon alleen in iTunes herkent.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:03

Woesh, iPhone is over een paar uurtjes in mijn bezit. <3 Heb ook al supermooie cases gevonden, hier 5 minuutjes vandaan, voor 4 euro p.s. Mijn dag kan niet meer stuk!

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:35

Geen idee, ik heb verder geen problemen met hyves.
En je kan er inderdaad alleen foto's opzetten via Itunes volgens mij.
Als je hem eenmaal in je bezit hebt wildchild kan je niet meer zonder *D .

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:43

x_Lys schreef:
Voor de mensen die een iphone hebben of hebben gehad..
Ik heb wel vaker sinds ik mij iphone heb mensen toegevoegd op hyves...
maar nu heb ik vorige week 2 mensen toegevoegd maar die staan automatisch ineens in mijn contacten lijst? Zonder dat ik dat heb gedaan.. wel zonder nummer maar kan je ze wel direct mailen?
Hoe kan dit :+ ?

Dat heb ik ook }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 12:46

Courses schreef:
Volgens mij word een iPhone ook gewoon alleen in iTunes herkent.

Je kan toch ook bij mijn computer aanklikken en dan kom je bij de foto's uit.. iig dat had ik net.. maar moet itunes nog ff downloaden dus misschien dat het daardoor komt dat het zo nog lukt?

Even een vraagje, weet iemand of ze ergens in NL de Ed Hardy covers verkopen? Zo niet iemand nog een website die beetje betrouwbaar is om ze op te bestellen (en zou handig zijn als ze er dan ook displayfolie hebben). Ik denk niet dat ze in mijn gehucht ook maar iets voor de iphone verkopen (al kom ik niet zo vaak bij de winkels dus geen idee wat er zit ook qua telefoonzaken)

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:58

wat voor hoesje/bescherming hebben jullie voor je Iphone?

SaskiaatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 18:54

Ik heb een zwartleren hoesje. Zou het niet anders willen. :n

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:07

Ik heb een rubberen, stootbumper :+

Ik heb mail terug van T-mobile n.a.v. mijn klacht. In mijn postcode gebied heeft er inderdaad een 3G probleem voorgedaan melden zij, echter zou het bereik sinds gister duidelijk merkbaar verbeterd moeten zijn. NOT!!

Krijg voor eind van de maand te horen of ik in aanmerking kom voor eventuele vergoeding. Maar T-mobile geeft in de mail toch al aan dat hier inderdaad problemen zijn geweest nouja nog altijd aanwezig zijn eigenlijk. Maargoed ik heb een Iphoneabo dus ik ben benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:51

Yell schreef:
wat voor hoesje/bescherming hebben jullie voor je Iphone?

Nu als tijdelijke oplossing alleen nog mn pink ribbon sok die ik had voor mn vorige telefoon..

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:02

hebben jullie ook een screen protector?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:06

_Veronique_ schreef:
Ik heb een rubberen, stootbumper :+

Ik heb mail terug van T-mobile n.a.v. mijn klacht. In mijn postcode gebied heeft er inderdaad een 3G probleem voorgedaan melden zij, echter zou het bereik sinds gister duidelijk merkbaar verbeterd moeten zijn. NOT!!

Krijg voor eind van de maand te horen of ik in aanmerking kom voor eventuele vergoeding. Maar T-mobile geeft in de mail toch al aan dat hier inderdaad problemen zijn geweest nouja nog altijd aanwezig zijn eigenlijk. Maargoed ik heb een Iphoneabo dus ik ben benieuwd.

Dat was inderdaad een tijdje terug in het nieuws he?
Mijn 3G doet het de afgelopen anderhalve week echt de helft vd tijd niet... En hier in huis lijkt mijn Iphone de WiFi niet meer te pakken terwijl die wel geselecteerd staat.

Heb ook een rubber hoesje, idd stootbumper :+ Maar wel met een heel mooi bloemetje!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:16

Yell schreef:

Ja met spiegelfunctie :))

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:17

Neem NOOIT maar dan ook NOOIT een abo bij T-mobile... mijn iphone ligt daar nu een week omdat die niet meer aan ging. Zij proberen mij wijs te maken dat die stuk is door 'verkeerd gebruik'. Om hem te laten maken kost mij dat bijna 300 euro.

Ding is nooit gevallen/nat geworden of ergens tegenaan gestoten. De accu is stuk omdat de iphone een slechte accu heeft.
Ze bieden mij in de brief wel gelijk een extra abo aan met een telefoon. De hufters! Morgen krijgen ze een minder vriendelijk telefoontje.

Verkeerd gebruik... als het gebruik zoals ik hem had verkeerd is doet niemand het goed :( Hij is niet gejailbracked niets!
Zat een screen protector op en een rubberen hoesje omheen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:17

Ik heb net een Ipod touch en ik vind het internet erop heerlijk <3 Ga bokt vaak opzoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:54

Aangezien die van mij per vandaag is overgezet ben ik maar begonnen met wat -gratis- apps te downloaden, heb nu Stanza erop staan. Nu even wat boeken downloaden (staan best leuke bij, alice in wonderland, charles dickens keiveel) en dan heb ik wat te lezen op vakantie!

Wel fijn dat die gekoppeld aan mn laptop wel op mn internet kan, want weet het wachtwoord van mn netwerk hier niet meer haha oeps!

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 23:01

Debb schreef:
Iemand een idee hoe het kan dat mijn laptop mijn iPhone niet herkent bij 'mijn computer' (om er foto's af te halen)? Hij herkent hem wel gewoon in iTunes..

ik doe dat via de verkenner en dan komt ie gewoon in beeld, ik sleep dan foto's over en weer
Flying_Angel schreef:
Yell schreef:

Ja met spiegelfunctie :))

had ik eerst ook maar ik zag geen fluit meer buiten als de zon scheen dus ik heb nu een gewone protector, die blijft erg goed zitten.
en achterkantje is van www.gelaskins.com
Afbeelding