Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildChild schreef:Ik dacht dat die i-abbo's de enige mogelijke optie waren in de T-mobile winkel! Hoe hebben jullie dat dan geregeld? Want 35 euro inclusief internet en 1000 smsjes en ook nog een x aantal belminuten? Dat is altijd nog goedkoper dan die 45 euro...
WildChild schreef:Oh ik zie het ja! Haha ik was vandaag in de T-Mobile winkel om het abbo af te sluiten, moet je 18 zijn.. dat word ik om precies te zijn.. morgen. Ik denk daar doen ze niet moeilijk over maar ik moet toch echt morgen terugkomen! Ik zal eens in de winkel vragen naar dat Relax, of gaat dat alleen via internet?
Courses schreef:WildChild schreef:Oh ik zie het ja! Haha ik was vandaag in de T-Mobile winkel om het abbo af te sluiten, moet je 18 zijn.. dat word ik om precies te zijn.. morgen. Ik denk daar doen ze niet moeilijk over maar ik moet toch echt morgen terugkomen! Ik zal eens in de winkel vragen naar dat Relax, of gaat dat alleen via internet?
Naar mijn idee zeurt TMobile altijd enorm dat ze alleen die iPhone abbo's aanbieden en niet Relax.
x_Lys schreef:Voor de mensen die een iphone hebben of hebben gehad..
Ik heb wel vaker sinds ik mij iphone heb mensen toegevoegd op hyves...
maar nu heb ik vorige week 2 mensen toegevoegd maar die staan automatisch ineens in mijn contacten lijst? Zonder dat ik dat heb gedaan.. wel zonder nummer maar kan je ze wel direct mailen?
Hoe kan dit?
Courses schreef:Volgens mij word een iPhone ook gewoon alleen in iTunes herkent.
_Veronique_ schreef:Ik heb een rubberen, stootbumper
Ik heb mail terug van T-mobile n.a.v. mijn klacht. In mijn postcode gebied heeft er inderdaad een 3G probleem voorgedaan melden zij, echter zou het bereik sinds gister duidelijk merkbaar verbeterd moeten zijn. NOT!!
Krijg voor eind van de maand te horen of ik in aanmerking kom voor eventuele vergoeding. Maar T-mobile geeft in de mail toch al aan dat hier inderdaad problemen zijn geweest nouja nog altijd aanwezig zijn eigenlijk. Maargoed ik heb een Iphoneabo dus ik ben benieuwd.
Debb schreef:Iemand een idee hoe het kan dat mijn laptop mijn iPhone niet herkent bij 'mijn computer' (om er foto's af te halen)? Hij herkent hem wel gewoon in iTunes..
Flying_Angel schreef:Yell schreef:hebben jullie ook een screen protector?
Ja met spiegelfunctie