Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_Vainqueur schreef:Hoi hoi allemaal,
Ik heb even jullie hulp nodig!
Als ik op hotmail.com aanmeld dan meld die mij gelijk aan bij de messenger op het web. Ik word hier zo gek van. want als je dan die internet pagina wegkikt blijft die daar aangemeld. Ook alle gesprekken die worden gevoerd op gewone msn komen op hotmail tevoorschijn. Heel vervelend. En dus vraag ik mij af of ik dat kan uitzetten? en zo ja hoe?
Alvast Thanks!
myxlea schreef:Hoihoi,
ik heb met mijn IE dat ik hotmail niet kan openen, in mijn tabblad staat wel gewoon ´aanmelden` en het bovenste balkje is ook gewoon groen van laden zeg maar maar ik krijg gewoon een wit beeld? Ik heb dit al sinds gisteren en ook met opnieuw opstarten kan ik hem niet openen. Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?
ratjelover schreef:Schijnbaar is mijn account geblokkeerd ivm spam. En schijnbaar hebben heel veel mensen er op dit moment last van. Dit zegt hotmail althans...
UltimOo schreef:dat helpt niet, heb mijn geheime vraag beantwoord, mn wachtwoord daarna verandert, maar kan nog steeds niet op mn mail want hij blijft aangeven: Uw account is geblokkeerd, omdat iemand via uw account sopam heeft verstuurd..