Moet zeggen... pasgeleden realiseerde ik me ineens dat ik eigenlijk heel erg gelukkig ben hier

Lys_PPA schreef:Leuke update weer! Dije en Jay die samen staan vind ik heel bijzonder en mooi om te zien
Ja mooi hè!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lys_PPA schreef:Leuke update weer! Dije en Jay die samen staan vind ik heel bijzonder en mooi om te zien
spottedponie schreef:Ik ken je gevoel zo goed, teveel te doen, te weinig tijd, te weinig geld…
Hier beetje hetzelfde qua leefomgeving, nooit voor 22:00 binnen…
Lys_PPA schreef:De pick-up zonder opbouw is zeker mooier, maar wellicht iets minder praktisch soms
BarbaraNova schreef:Yeejj eindelijk je deuren er in! Super mooi geworden joh.
Libera schreef:Jaa leuk weer update!
Er zijn ook bedcovers die je niet ziet, die zijn gewoon plat. Maar dan past er niet zo veel in als met de campershell erop!
Ben heel benieuwd naar de stallen enzo van binnen, heb he daar meer foto’s van?
Gulpje schreef:Mooi de deuren!
En wat leuk dat Tamme wilde meedoen aan het TV programma De Moeite Waard?, alleen jammer dat ie em peert na het sloopwerk en jij het verder af mag maken. Ik hoop dat de nieuwe overwaarde wel netjes naar jou gaat!
DeniseES schreef:O dear god, die Tammemet een prachtige actiefoto erbij, geweldig
Wat ziet het er allemaal weer prachtig uiten dan heel droog die hagelslag
doos...
Siggislief schreef:Wat een mooie bloemen wagens, vooral die 2e..![]()
Welke van de 2 tapijten heb je gekozen?
Xanthippe schreef:Die bloemenwagens zijn echt HEEL mooi![]()
Maar was dit echt in december? Want ik zie mensen in short en tshirt, maar kan me niet voorstellen dat het toen nog zo warm was
Kwestie van eens te kijken of we volgend jaar eens niet kunnen gaan kijken, want dat is wel écht heel mooi!