Verschil is alleen dat de rest van het huis natuurlijk wel een kleur heeft, waar dat huis van jullie grootendeels wit is geverfd...
Maar eens kijken of ik iets van photoshop kan vinden en kan prutsen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:@Janine, ik denk dat antraciet er wel mooi bij staat. Eventueel met witte deuren/ kozijnen voor het contrast.
Hebben jullie ervaring met cognac leer in het interieur, en met de eco-leren versie er van?
Wij hebben een cognac (cowboy) leren bank op het oog, maar ook katten die nog wel eens een haarbal produceren op de bank, wat dan ook rustig de hele nacht kan blijven liggen/ intrekken. We zijn dus in dubio over of echt leer of nepleer daar beter tegen bestand zou kunnen zijn. Zelfde vraag gaat op voor katten-nageltjes..
karijn schreef:Janine, staat de zon op de openslaande deuren? Dan zou ik alles gewoon wit doen. Zon verkleurt donkere verf redelijk snel(ler) dan wit. En de kans op barstjes in donkere verf is sneller. Althans, die ervaring hebben wij thuis gehad dus nu hebben we alles (creme) wit buiten. Antraciet zou ik dan niet zo snel doen, een lichtgrijs eerder. Dus kozijnen wit en de deuren lichtgrijs.
karijn schreef:Janine, staat de zon op de openslaande deuren? Dan zou ik alles gewoon wit doen. Zon verkleurt donkere verf redelijk snel(ler) dan wit. En de kans op barstjes in donkere verf is sneller. Althans, die ervaring hebben wij thuis gehad dus nu hebben we alles (creme) wit buiten. Antraciet zou ik dan niet zo snel doen, een lichtgrijs eerder. Dus kozijnen wit en de deuren lichtgrijs.
doei schreef:Ik zou alles RAL 7021 doen
RAL 7016 slaat in het zonlicht iets blauwig uit, 7021 is een mooie volle antraciet kleur.
Cabelona schreef:@ MarjanB, bedankt voor de foto's. Hij lijkt wel erg gelig op de foto. De omschrijving van RAL9002 is grijswit, ik had het daarom niet zo geel verwacht. In de gang vind ik het eigenlijk wel mooi ogen zo op de foto.