Ik heb bij de liddle voor 16,60.- boodschappen gedaan en wil nog schoonmaakazijn en 'nep boursin' halen en dan ben ik wel klaar voor deze week

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Firefly4 schreef:Olympia, zou je bijna het boek - 15 minute meals van Jamie Oliver aan moeten schaffen. Echt heerlijke gerechten die erin staan. Heb er nu 5 van gemaakt, binnen 15min (oke, sommige 20 min want ik had nog geen keukenmachine, dus met hand snijden duurt wat langer). Maar echt heerlijk en makkelijk!
Firefly4 schreef:Olympia, zou je bijna het boek - 15 minute meals van Jamie Oliver aan moeten schaffen. Echt heerlijke gerechten die erin staan. Heb er nu 5 van gemaakt, binnen 15min (oke, sommige 20 min want ik had nog geen keukenmachine, dus met hand snijden duurt wat langer). Maar echt heerlijk en makkelijk!
Olympia schreef:Firefly4 schreef:Olympia, zou je bijna het boek - 15 minute meals van Jamie Oliver aan moeten schaffen. Echt heerlijke gerechten die erin staan. Heb er nu 5 van gemaakt, binnen 15min (oke, sommige 20 min want ik had nog geen keukenmachine, dus met hand snijden duurt wat langer). Maar echt heerlijk en makkelijk!
Ik kijk dit vaak op TV en denk dat altijd.. Is het wel haalbaar, maar sommige dingen zien er echt lekker uitDus wellicht ga ik het boek wel kopen
Nadeel is gewoon dat we beiden vaak laat thuis zijn (18 uur. half 7) en dan nog moeten eten en ik 1 tot 2x in de week ook nog naar paardje moet..
Olympia schreef:Wij zijn meestal rond 18.00-18.30 thuis, dus vaak voordat we aan het eten zitten is het 19 uur 1930...
Marley schreef:Hier komt even weinig van bezuinigen terecht.... allemaal leuke dingen met vriendinnen gepland
Ben al paar keer uit eten geweest deze maand, as vrijdag weer + bioscoop met een dinnetje. Dan zaterdag naar de sauna + eten in de sauna + 's avonds cocktails drinken met ander dinnetje.
Maar goed, april wordt misschien wel een iets rustigere maandVerder doe ik wel goed mijn best met boodschappen, zit nu steeds onder de 80euro per week zoals ik wilde