Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Wat is die schouw mooi geworden zeg!!!
daisy, volgens mij heb je dat soort tafels ook bij de IKEA!?
Kaygee schreef:[***] schreef:Hier komt er NOOIT meer metallic verf in huis!!! Wat een rampenverf is dat!
Wat was er zo'n ramp aan dan? Ik vond t prima verf..
karin1985 schreef:x_spekkie_x schreef:Ik heb toch een voorproefje voor jullie, van mijn nieuwe huis
Dit is uiteindelijk mijn eet/studeerkamer geworden. In de (Expedit) kast moeten nog deurtjes, laatjes en bakken komen.
Vrolijk hè?![]()
[ Afbeelding ]
Hou er wel rekening mee dat zo`n deurelement van expedit wel betekend dat je ordners niet meer passen.
Dat was één van mijn onaangename ontdekkingen toen ik die van mij weer in wou richten
Farjen schreef:Spekkie, leuk! Maar hoe raar het ook klinkt () ik mis nog wat kleur bij je eet/studeer kamer
Ik zie eigenlijk enkel wit en (mooi) blauw, maar dat is dan weer snel opgelost met leuke deurtjes in de kast! Wat staat er op de tafel geschreven?
karin1985 schreef:@ spekkie : je hebt de kubus en die beslaat ook een boven en een zijkant inderdaad, maar dat is geen dun plankje. Ze zijn net zo dik al het deurtje zelf en dat is net genoeg om de ordner niet meer te laten passen. Nou moet ik zeggen dat ik een aantal ordners hebben die wel..net... passen.
Foto-albums e.d. passen in elk geval sowieso niet. Slimste is misschien om een ordner mee te nemen om het te passen.
Plien91 schreef:Gordijnen is even wat lastiger. Mijn voorkeur gaat uit naar rolgordijnen voor de slaapkamer (ivm stofallergie) maar als het raam nou een gekke maat heeft wordt dat een prijzig grapje :/. We hadden voor de woonkamer hele mooie gordijnen gezien en toen pas bedachten we ons dat het raam boven het fornuis eindigt. Dus stoffen gordijnen vliegen dan geheid in de hens en rolgordijnen zijn binnen no time vies en vet. Dus daar moeten we nog even iets op bedenken
DaisyDarling schreef:Kentaro schreef:Wat is die schouw mooi geworden zeg!!!
daisy, volgens mij heb je dat soort tafels ook bij de IKEA!?
Ik heb die site al bekeken maar kon niet echt iets vinden. Ik zoek dan wel bed + tafel in dezelfde combinatie zegmaar.
Sws heeft ikea naar mijn mening eigenlijk vrij weinig mooie bedden (online).
karin1985 schreef:Plien91 schreef:Gordijnen is even wat lastiger. Mijn voorkeur gaat uit naar rolgordijnen voor de slaapkamer (ivm stofallergie) maar als het raam nou een gekke maat heeft wordt dat een prijzig grapje :/. We hadden voor de woonkamer hele mooie gordijnen gezien en toen pas bedachten we ons dat het raam boven het fornuis eindigt. Dus stoffen gordijnen vliegen dan geheid in de hens en rolgordijnen zijn binnen no time vies en vet. Dus daar moeten we nog even iets op bedenken
Zijn paneelgordijnen dan geen optie voor je. Die kun je halen bij de ikea en zelf op maat maken qua lengte. Breedte is 60cm en ze worden standaard 300cm lang geleverd.
Rare maten zijn dan niet zo`n probleem want die panelen kunnen rustig wat overlappen en met het aantal rails bepaal je hoeveel over elkaar kunnen en dus ver het allemaal open kan.
Rails en geleider worden apart geleverd dus je kunt knutselen naar hartenlust en daarnaast ook best veel keuze qua kleur/print.
edit voorbeeld*
[img]http://www.hewo.nl/panelenbatistdelaine.JPG[/img
Plien91 schreef:Bedankt voor je tip! Ik vind het op de voorbeeldafbeelding heel mooi, maar ik dat dat bij onze ramen niet heel mooi wordt.
[ Afbeelding ]
Ik wil het liefst voor alle drie ramen hetzelfde. Paneel zou voor het grote raam misschien kunnen, maar dan kan het nooit zo 'open' als een rolgordijn of stoffen gordijn. En voor het kleine raam geldt dat dan ook denk ik.
Misschien toch maar rolgordijn en dan opletten dat we tijdens het koken het gordijn niet dicht hebben.