Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuSem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:18

Heb de eerste 2 K&V overtrekken binnen, de lichtgrijze voelt qua stof veel fijner aan dan de zwarte, dus die gaat iig terug, ik verwacht er vandaag nog 1, die zag er op de foto ook heel mooi uit, maar 2 K&V overtrekken in 1x is wel een beetje te gek, dan ben ik 200 euro kwijt :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:19

Waren ze allebei katoensatijn, of niet?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:24

ja :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:25

Hmm, Vreemd zeg! Gelukkig mag je retourneren :D

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:26

Ik heb trouwens vandaag officieel de huur opgezegd, toch ook wel weer een mijlpaal :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:34

Hihi gaaf voorbeeld die keuken met roze, het is dat het hier niet past en dat vriendlief er niet echt blij van gaat worden hihi.

Komen wel erg mooie huiskamers voorbij zeg, heb dan zo iets had ik ook maar een groter huis kon ik ook alles mooier neer zetten.

Even terug op mijn vraag;
Het stapelbed blijft idd staan, stoot opzich me hoofd niet zo snel ben het wel al gewend nu.
Kan even niet zo snel terug vinden wie het zei; dat het dan misschien te vol gaat worden.
Heb zelf ook wel zo een idee, maar aan de andere kant heb ik dan wel weer verlichting in me slaapkamer (op me plafon lamp na)
En op zich bijna alles word wit in mijn slaapkamer op de muur na en de gordijnen wat het grootste rood is.
Voor de rest alleen wat accesoires.
Hmm vhet blijft lastig wat ik zou moeten doen,misschien dat ik hem in het wit maak, en dan 3 suptiele rode strepen in de breedte maak?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:35

Hee maarehh Manzano... Ik zie allemaal accessoires op je verkoopfoto's :P!!
Ga zo even verder bijlezen/foto's kijken, jullie zijn ineens haaaaard gegaan :o

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:43

Yv_ schreef:
Vriend van mij heeft die serie ook in zijn woonkamer en die heeft het staan tegen een metallic-grijze wand en daarnaast zijn raamkozijnen in paars.
Dus voorbeeldje dat écht alles kan :') (uhm ja, dat is dezelfde vriend die die space lamp heeft := )

mijn studentenkamer was knalpaars en fucsiaroze, met gouden plinten en zilveren luxaflex :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:45

manzano schreef:
Super Dems!!! Schiet lekker op!!!!!

Wij laten voorlopig alles ff wit. Vind het maar lastig die kleuren.

Achter het werkblad in de keuken willen we graag een glasplaat. Nou bedacht vriendlief dat het leuk is om dan een glasplaat met kleur te doen. Maar ik weet echt niet welke :') Vind het ook een beetje eng :=

ik zou die kleur laten zitten :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:50

Ja, maar dan ben je jong en zit je in een kamer.
Hij is 30 :')...
Ach.. Smaken verschillen en zolang hij niet bij mij wil komen verven, ben ik allang blij :D. Hahahaha!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:53

Die paar planten en kaarsjes?? :')

Meeste hebben we gekocht voor de verkoop _O-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:00

Arie, Dat spant inderdaad de kroon :P
Haha, ik ken ook een stel dat dat had gedaan (accessoires en planten kopen voor de verkoop(foto's), mochten ze nergens in beeld :=

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:02

Mootje schreef:
Arie, Dat spant inderdaad de kroon :P
Haha, ik ken ook een stel dat dat had gedaan (accessoires en planten kopen voor de verkoop(foto's), mochten ze nergens in beeld :=

:')

Wij hebben zelf de foto's gemaakt (en alles gedaan), dus geen gezeur haha.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:06

manzano schreef:
Dit vind ik wel een mooie kleur trouwens.......... grijs-blauw

[ Afbeelding ]

Dit is echt 1 van mijn lievelingskleuren :j

Yv_ schreef:
Ja, maar dan ben je jong en zit je in een kamer.
Hij is 30 :')...
Ach.. Smaken verschillen en zolang hij niet bij mij wil komen verven, ben ik allang blij :D. Hahahaha!

Wat dat betreft is het echt smaken verschillen :j
Veel mensen vinden een 'onpersoonlijk' huis erg mooi, ik zat gisteren op Fok (bij het opmerkelijke funda foto's topic) een huis dat voor dat programma dat mensen in geldzorgen zitten, helemaal is opgeknapt.
Ik geloof meteen dat veel mensen liever dat zien, dan groen, geel enz.

Maar ik ken ook weer mensen die gillend gek worden van grijs, wit, naturel, enz. Ik bedoel, onze muur is paars :+ en de radiatoren groen...
Als ik er lang naar kijk dan denk ik pfff %) maar de vorige bewoonster (ongeveer 40+ jr wat ik begreep van buren, dus geen tiener) dacht waarschijnlijk: ha! vrolijk :Y)

Persoonlijk vind ik echt heel weinig wat hier voorbij komt nou écht gewaagd, behalve Shantal d'r stapelstootjehoofdbed :D ;)
Ik hou alleen dan weer niet zo van rood...

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:08

niet echt gewaagde interieuren inderdaad, maar ja je moet er ook wonen :) en niet stapelgek worden van alle gewaagde kleuren :) of je moet genoeg geld hebben om de boel weer om te gooien haha, maar de meesten zullen er toch een aantal mee willen en moeten doen

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:10

Echt gewaagd.......tja het is gewaagd als een ander het ook mooi moet vinden. Als je het zelf mooi vind is het niet gewaagd ;)

Onze hal was groen:
Afbeelding

De keuken blauw:
Afbeelding

Die blauw is echt mijn favo kleur.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:17

Mooie vloer Manz, wat is dat voor houtsoort?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:19

Geen idee........ een goedkoop laminaat van de bouwmarkt :+

Een van de makelaars die langs kwam voor een offerte dacht dat het een houten vloer was :))

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:20

Ik vind hem echt mooi :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:29

Suuskipje schreef:
@Manzano
Het gaat niet over de muur maar wat voor meubelen ik erbij zou kunnen doen, welke kleuren aan meubelen er mooi bij staan.
En ik zeg toch ook niet dat hij alleen grijs zou kunnen hebben :+ ik geef alleen aan dat ik dat mooi vind, maar omdat het huis zelf al zo grijs is het dan zo grijs wordt...
Ik ben hier gewoon echt een leek in en zocht alleen wat vriendelijke tips over wat voor meubelen ik zou kunnen nemen erbij. Maar ik ga wel verder zoeken. In ieder geval bedankt voor het meedenken tot zo ver.

@Marley
Ja ik ben bang dat het toch daarop uit gaat lopen. Ik heb verder nog geen woonkamerinterieur, denk ook achteraf wel dat ik het fijner vind om alles nieuw te hebben en niet om het tvkastje heen moet denken :\

@Yv_ wow :Y) ja het past op zich er wel bij, maar dan komen de metallic greepjes bijvoorbeeld dus terug in de muur en dat staat dan weer gaaf. Ik weet alleen niet zo goed hoe het wit terug te laten komen in de rest van mijn meubelen omdat ik geen witte eettafel en salontafel wil.

ik zou ook zeker niet om een tvkastje heen gaan verzinnen, of je moet het kastje echt onwijs mooi vinden
als je het kwa combineren moeilijk of beperkt vind, zou ik gewoon eens kijken wat je wel mooi vind en het kastje gewoon even buiten beschouwing laten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:35

Manz, wat voor vloer heb je nu liggen dan? Vind die namelijk heel erg mooi :j

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:36

Die ik nu heb is van Krono (Original)......... Havanna Oak uit m'n hoofd :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:39

Ga iuk even googlen dank je.

Als het goed is krijgen wij morgen de sleutel, maar zitten nog steeds te wachten op het finaal akkoord van de bank := Vandaag of morgen is ons beloofd......... word daargewoon een beetje chago van...... Duurt zolang....

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:50

En blijf het dan ook goed in de gaten houden......... het is pas finaal bij de notaris ;)
(om die reden zou ik dus never nooit de sleutel geven).

Onze koper kon het huis op zich zonder hypotheek betalen (om maar ff aan te geven dat daar het probleem niet zat). Bankgarantie was gestort.......... en 2 dagen voor de overdacht trok de bank de toestemming omdat er iets in de papieren niet klopte en alles opnieuw moest :n

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:53

Zo hehe, ben weer bij ;).

Ik hou absoluut niet van die felle kleuren. Vind het leuk en gewaagd, maar in mijn eigen huis zou ik me er dood aan ergeren. En daarbij zou ik zo snel verveeld zijn, dat ik elk halfjaar een andere kleur op de muur zou willen. Dus laat mij maar lekker losgaan in kleurtjes in de accessoires, past een stuk beter bij me.

Zo'n fel gekleurd stuk in bijvoorbeeld een kamer of een keuken, vind ik persoonlijk ook niet gewaagd. Vind ik ook meer iets van een accentkleur aanbrengen.

Ik vind zelf persoonlijke huizen met warme kleuren erg leuk. En dan de persoonlijke dingen terug zien in de dingetjes wat neergezet is. Heerlijk!
Om maar weer even die vriend van me als voorbeeld te nemen: hij heeft witte en metallic zilveren muren, donkergrijs tot zwarte laminaatvloer hoogglans witte tv kast en salontafel, zwarte bank, wit bureau en zilver metallic eettafel (plank hout in dezelfde kleur als de muur geschilderd) en dan die space lampen. Vind het persoonlijk erg industrieel ogen. Geen fotootjes (ja op de gang, de gang is echt gaaf!!), bloemetjes of wat dan ook. Hij wil in de gang boven op het plateau een nepplant neerzetten, maar niet in zijn woonkamer. Ook niets in de vensterbanken of op tafel of op het bureautje... Dat is gewoon echt mijn smaak niet. Niets in het huis zegt dat hij er woont, behalve de gang.
Gefeliciteerd Susem! wat raar dat er nog zoveel verschil in die dekbedden zit!

Spannend nog Sakkia!

Hebben jullie trouwens nog ideetjes voor boekenplanken oid? Wil dolgraag zo'n boekenkast mét trap, maar daar heb ik de ruimte niet voor. Maar wil m'n boeken wel ergens kwijt. Weet alleen niet waar :'). Of hoe!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 31-07-12 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt