Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Vriend van mij heeft die serie ook in zijn woonkamer en die heeft het staan tegen een metallic-grijze wand en daarnaast zijn raamkozijnen in paars.
Dus voorbeeldje dat écht alles kan(uhm ja, dat is dezelfde vriend die die space lamp heeft
)
manzano schreef:Super Dems!!! Schiet lekker op!!!!!
Wij laten voorlopig alles ff wit. Vind het maar lastig die kleuren.
Achter het werkblad in de keuken willen we graag een glasplaat. Nou bedacht vriendlief dat het leuk is om dan een glasplaat met kleur te doen. Maar ik weet echt niet welkeVind het ook een beetje eng
manzano schreef:
Yv_ schreef:Ja, maar dan ben je jong en zit je in een kamer.
Hij is 30...
Ach.. Smaken verschillen en zolang hij niet bij mij wil komen verven, ben ik allang blij. Hahahaha!
Suuskipje schreef:@Manzano
Het gaat niet over de muur maar wat voor meubelen ik erbij zou kunnen doen, welke kleuren aan meubelen er mooi bij staan.
En ik zeg toch ook niet dat hij alleen grijs zou kunnen hebbenik geef alleen aan dat ik dat mooi vind, maar omdat het huis zelf al zo grijs is het dan zo grijs wordt...
Ik ben hier gewoon echt een leek in en zocht alleen wat vriendelijke tips over wat voor meubelen ik zou kunnen nemen erbij. Maar ik ga wel verder zoeken. In ieder geval bedankt voor het meedenken tot zo ver.
@Marley
Ja ik ben bang dat het toch daarop uit gaat lopen. Ik heb verder nog geen woonkamerinterieur, denk ook achteraf wel dat ik het fijner vind om alles nieuw te hebben en niet om het tvkastje heen moet denken
@Yv_ wowja het past op zich er wel bij, maar dan komen de metallic greepjes bijvoorbeeld dus terug in de muur en dat staat dan weer gaaf. Ik weet alleen niet zo goed hoe het wit terug te laten komen in de rest van mijn meubelen omdat ik geen witte eettafel en salontafel wil.