Heb januari 2013 examen proberen te doen, maar werd afgelast door de sneeuw. Dus helaas een gedupeerde hiero van de nieuwe wetgeving! Toch maar mijn A1 rijbewijs gehaald, anders moest ik en theorie en AVB opnieuw halen, en daar zat ik absoluut niet op te wachten. Kan er nog boos om worden als ik erover nadenk maarja.
Zal me er toch bij neer moeten leggen.
Vandaag toch maar gebeld (naar een andere rijschool

Heb ik april 2013 wel gelijk een motor gekocht, omdat ik toch wilde blijven rijden en omdat ik nu in principe een makkie hebt met opnieuw afrijden. Stelt blijkbaar weinig voor. Beetje wegbepaling, vooruit kijken enz. Net zoiets als toen me AVD. En toen had ik me motor nauwelijks onder controle

Raad het mensen wel echt af om voor A1 te gaan. Heb helaas te vaak gevaarlijke situaties meegemaakt dat ik gewoon vermogen te kort kwam. Auto's gaan er ook vanuit dat je harder gaat en kan. Normaal geef je gas om jezelf te redden bij ritsen bijvoorbeeld, maar ik moet nu remmen. Dat verwacht niemand

(o en als je het toch wilt, mijn motor is vanaf half maart te koop

Mijn "racemonster" met het max van ECHT MAX 110 km p/u als ik hem lang rechtuit laat rijden. Normaal gesproken is het een beetje 95/100 km p/u als ik normaal rijdt.
Mijn Yamaha YBR 125:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=mcb1gh&s=8