Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

meestal maak ik 2 a 3 keer per week een smoothie 

in mijn pauze water in mijn beker en dan poeder erbij en shaken maar haha. Ik werk ook fulltime en het is juist makkelijk. Ik heb maar kort pauze en krijg het nu tenminste op voor ik weer naar m'n klas moet. Citaat:Vrouw (44) wil niet te veel betalen
Een 44 jarige inwoonster van Delfzijl liep dinsdagmiddag tegen de lamp toen zij haar volgeladen boodschappenwagen wilde afrekenen voor slechts €7,01. De vrouw had in de supermarkt aan het Overdiep in Appingedam haar karretje tot de rand toe volgeladen, maar wilde slechts voor een klein bedrag afrekenen. De rest had de vrouw niet met de zelfscan laten noteren. De werkelijke waarde van de boodschappen bedroeg ruim €172,-. De vrouw werd er bij een controle uitgepikt.
Wat een doos, is vast niet de eerste keer dat ze dat doet.
Mootje schreef:Dan is het maar goed dat er een medewerker bij de zelfscankassa's staat
daarna nooit meer gehad.
. In het begin moest hij dus ook best vaak dingen scannen die ik alweer argeloos in het karretje gemikt had.
vonneke schreef:Marley schreef:ze werd er met een controle uitgepikt, maar het had dus anders wel gekund???
ach, het was wel een goede besparing geweest
Wie weet hoe vaak het al gelukt is!