Heb nu nog geen accessoire staan

Heb echt al een boel leuke ideeen opgedaan hier..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TeeGee schreef:Edit: 2 van deze gekocht met 50% korting: http://www.iittala.com/web/Iittalaweb.n ... 04_l_black
_Lorette_ schreef:Dit is een stukje van de keuken:
[ Afbeelding ]
We wonen er niet en het is dan ook echt een zooi. De spullen staan allemaal op het aanrecht ipv in de kastjes. Maar het geeft een beeld.
Heel veel mensen zijn helemaal weg van het blad. Het schijnt ook een duur blad te zijn. Ik vind het echt helemaal niets. De stijl past heel goed bij het huis, maar ik heb veel liever een moderne keuken of landelijk-modern, maar in elk geval niet een rode keuken met zo'n blad.
Vervangen kan wel een keer en de kastjes kan ik misschien wel schilderen, maar dat doen we nu niet. Misschien ooit, als we weer wat hebben gespaard, laten we de keuken nog wat uitbouwen. Ik vind het namelijk erg jammer dat er geen eettafel in de keuken past. Wij zitten vrijwel altijd in de keuken, maar dat kan straks dus niet meer.
Kentaro schreef:Grappig dat mensen daar zo verschillend tegenaan kijken! Ik vind het juist veel fijner aanvoelen wanneer een huis persoonlijke dingen heeft!
Kentaro schreef:Klopt hoor!! Dat zei onze makelaar ook! maar ik doelde meer op hoe IK het zie/voel.
Ze had ook wel weer een punt 'Je verkoopt je huis en niet je inrichting'
MyWishMax schreef:Ik vind het moeilijk hoor, om spulletjes uit te zoeken. Ik heb een onwijs gaaf schilderij/canvas doek gevonden. Maar ben bang dat het vloekt met de rest, voor de rest kan ik heel weinig leuks vinden.....
Kentaro schreef:Cardy, blijf jij pronken met je schítterende keuken??![]()
Ben heel erg benieuwd hoe die er bij jullie uit komt te zien!!
Mootje schreef:Cardy, Ik ben benieuwd naar hoe de keuken er straks bij jullie in huis uit ziet. Wanneer hopen ze hem geplaatst te hebben?
MyWishMax schreef:Die keuken hierboven vind ik echt super mooi, die is al vaker langsgekomen toch?
Mootje schreef:Merel, Bij de intratuin draaien ze in het kunstbloemengedeelte video's van hoe je nou precies zo'n stuk samenstelt
Op de website van de intratuin hebben ze ook korte instructievideo's voor een vensterbank, salontafel, terras enzo...
De woonstore in Capelle aan de Ijssel is ook een leuke winkel en over het algemeen leuk geprijsd!
MyWishMax schreef:Ik zou wel graag een echt schilderij willen, maar daar is ons budget niet helemaal naar. Wat voor stijl wij hebben? Ehh, dat is moeilijk? Niet echt een stijl, maar gewoon vanalles door elkaar. Ik vind van die lantaarns erg leuk, maar dan een beetje strakker dan hoe je ze nu ziet. Dat is meteen het moeilijke, alles wat ik zie is het net niet voor ons, maar wat ik wel wil weet ik niet
Ik wil bijvoorbeeld op de eettafel een leuk stukje met nepbloemen enzovoorts, maar daar heb ik serieus hulp bij nodig om er iets leuks van te maken
Deze vonden we erg leuk. Ik had op een andere website een nog gavere gezien, dat was ook geen echte afbeelding, maar dat was dik 400 euro voor een 4 luik
http://xenos.posterwebshop.com/upload/i ... 35/big.jpg
Die keuken hierboven vind ik echt super mooi, die is al vaker langsgekomen toch?