Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:Elevien schreef:Ik ga straks die vierkante 40 liter flexibele emmer halen als drinkbak voor van 't winter op stal
Hmm.. dat is misschien wel een idee! Volgens mij kan je dan vrij handig ijs eruit halen...? Vraag me alleen of meneer hem niet om gaat meppen in de stal, dat ie iets té flexibel is
Citaat:Nederlander loopt deur koopjeswinkel plat AMSTERDAM - Nederlanders kopen massaal bij koopjeswinkel Action. En daar hebben supermarkten en drogisterijen last van. Dit blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau GFK.
Het zou zomaar kunnen dat de zonnebrand voor vakantie bij Action wordt gekocht in plaats van bij deze drogisterij. Foto: Dijkstra
Bij een op de drie huishoudens heeft volgens GfK in het afgelopen jaar iets bij Action uit het supermarktassortiment gekocht. „Gemiddeld bezochten ze Action 6,3 keer.” Per bezoek ging er 9,42 euro naar zaken die ook in de supermarkt te koop zijn.
Action telt volgens GfK inmiddels 256 winkels in Nederland en daar komen in rap tempo filialen bij.
Op jaarbasis zou Action al 137 miljoen euro aan omzet wegsnoepen bij de supermarkten. „Ten opzichte van 2006 is dit een stijging van 170 procent.” In 4,5 jaar ging de ’supermarktomzet’ van Action van 51 miljoen naar 137 miljoen euro.
Action haalt vooral klanten weg bij Aldi en Lidl. Bij de drogisterijen heeft vooral DA last van ze.
Eind juni werd bekend dat investeringsfonds 3i een meerderheidsbelang neemt in Action, onder andere met het doel het aantal vestigingen versneld verder op te voeren
bron: http://www.telegraaf.nl/uitwinkelen/101 ... tml?p=25,2
Daphne__ schreef:Uitdoen zou idd kunnen, maar ze raden aan om gewoon geen BH aan te doen, denk omdat ze het anders te lang vinden duren ofzo![]()
Ik heb een normale grootte zegmaar, maar vind het vreselijk om geen BH aan te hebben