Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:wij hebben ook vloerverwarming, niet met tegels maar met natuursteen. Ik doe het enkel op vloerverwarming, heb geen hangende radiatoren. Het is echt zalig! ik zou niet meer anders willen... het is een hele fijne warmte (heel anders dan radiatoren omdat het van onder naar boven gaat), het verwarmt dus ook overal. Je ziet niet met problemen met kasten en dat soort dingen.
En wat betreft tegels uitzoeken... je zou misschien denken dat natuursteen te duur is maar kijk eens naar een wat onbekende natuursteen! Mijn ouders hadden eerst omwille van de kosten ook tegels uitgezocht, we hadden noorse lij in de gang en dat was toch wat te druk en ook veel te duur. Nu hebben we een natuursteen in lange rechthoekige platen die best wel lijkt op noorse lij maar zelfs nog goedkoper was dan de tegels, omdat het nog een hele onbekende steen is! Nouja, kan ons weinig schelen, het is super mooi en niet duur( http://94.100.121.248/905800001-9058500 ... _OhZb.jpeg )
Dus kleine tip mocht je natuursteen ook mooi vinden, kijk dan eens rond naar een onbekende natuursteen, die zijn vaak goedkoper dan een beetje een mooie tegel
lillytjuh schreef:Wij hebben vloerverwarming (ook op de wc hihi) in de woonkamer geen radiatoren en in de hal wel 1 (op een of andere manier vind ik het toch fijn om mijn handschoenen op te kunnen warmen) Kun je je radiatoren niet vervangen door een hipper exemplaar anders;
Margriet_ schreef:Ik vind tegels ook erg lelijk! Maar gelukkig heb je tegenwoordig ook tegels die op hout lijken!
Bergje schreef:Dames (heren?) interieurtopic, eens kijken of jullie mij kunnen helpen. Ik ben zelf geen creabea en heb ook best een slechte kijk op kleur e.d. Ik zie hier altijd leuke dingen voorbij komen! Ik ga dinsdag bij mijn moeder de muren van de slaapkamer opnieuw texen, evt. kozijn van de deur nog een ander kleurtje, die is nu beige. Ze heeft een soort antracietgrijze vloer (laminaat) en het slaapkamermeubilair is verder in alle kleurtjes, van grenen tot zwart, Heeft iemand een idee wat voor kleur dan leuk is op de muur? Wel een beschaafd kleurtje. Ik ben zelf meteen geneigd om iets creme-achtigs te kiezen, misschien heeft iemand een ander leuk idee?