Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Laurabram schreef:Zooo, ik was jullie kwijtgeraakt, moet wel veel bijlezen, zal ik later even verder doen.diesel_ schreef:Iemand foto's van wat kleur gecombineerd met bruin en wit in een huiskamer?
Dit is de gang bij ons, één bruine muur, rest wit.
Zo hebben we ook de woonkamer. Meubels zijn veel met donkerbruin, bank & kleed. Ik combineer het met lichtroze accessoires.
. Keuken is zwart met wit (ook het behang) en de kamer bruin met wit, en we hebben een zwart met bruin konijn.
. 
. parouscha schreef:haha grappig. Jullie kiezen de konijnen op kleur voor bij het interieur
) vloekt bij de vloer, ik meen dit! En het asiel neemt ze uiteraard aan, want anders liggen die beestjes de week daarop toch wel voor de poort. Maar ik kan er niet bij... Ik val hier overigens niemand aan, het is een algemene opmerking. 
Abiola schreef:parouscha schreef:haha grappig. Jullie kiezen de konijnen op kleur voor bij het interieur
Het is echt erg, maar er zijn mensen die bijvoorbeeld hun rode kat naar het asiel brengen omdat hij (opeens) vloekt bij de vloer, ik meen dit! En het asiel neemt ze uiteraard aan, want anders liggen die beestjes de week daarop toch wel voor de poort. Maar ik kan er niet bij... Ik val hier overigens niemand aan, het is een algemene opmerking.
Gister hebben we alles over gebracht en vandaag alles maar uitpakken.. We moeten van de week nog wel aan de slag in de andere slaapkamer, maar onze eigen kamer, de woonkamer en badkamer is klaar! Gisteravond de douche uitgeprobeerd en hij is echt heel fijn!! Ga zo nog even de kerstboom optuigen, want dat wilde ik nog wel graag in ons nieuwe huisje!! 
Die hebben we trouwens gisteravond mee verhuisd en zit de hele nacht en ochtend al depressief in de badkamer.. :S We hebben namelijk nog geen deur in de badkamer, op zich niet erg voor eventjes, maar daar kan de kat dus ook heen, en dat vond ie wel een fijn plekje om tot zichzelf te komen ofzo.. Die van ons kan niet zo goed tegen vreemde dingen enzo, we hebben een beetje een vreemde kat.. Hij is erg gestresst op het moment, hoop dat het snel een beetje bijtrekt.. Naath86 schreef:Wij hebben hier een grijze kat, past toevallig heel mooi bij onze bank

.
Laurabram schreef:Zooo, ik was jullie kwijtgeraakt, moet wel veel bijlezen, zal ik later even verder doen.diesel_ schreef:Iemand foto's van wat kleur gecombineerd met bruin en wit in een huiskamer?
Dit is de gang bij ons, één bruine muur, rest wit.
Zo hebben we ook de woonkamer. Meubels zijn veel met donkerbruin, bank & kleed. Ik combineer het met lichtroze accessoires.
die kat Nina genaamd is al 21 jaar.
ons smidshuis
ben al overal aan het rond neuzen en de keuken ga ik osse bloed rood met gebroken wit maken en tegels met patroone rand oude stijl ik zoek nu alleen nog een koperen kraan die moet er echt in

.