Dat is idd nog een flink bedrag!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xNavatu schreef:Ik heb gisteren een update gedaan (gewoon eentje waar ie zelf mee kwam) en nu zijn er dus een aantal dingen veranderd, waaronder dat hij als ik typ met mn toetsenbordje (heb de desire z) woordsuggesties doet, maar er Dan ook gelijk een compleet an der woord van maakt, of ik moet aangeven (dmv aanraken op mn scherm) dat ik het woord wat ik typte sol houden... Nu vind ik dit echt dodelijk irritant, duurt nu veel langer voordat ik iets getypt heb.
Kun je dat weer aanpassen?
Muisbal schreef:xNavatu schreef:Ik heb gisteren een update gedaan (gewoon eentje waar ie zelf mee kwam) en nu zijn er dus een aantal dingen veranderd, waaronder dat hij als ik typ met mn toetsenbordje (heb de desire z) woordsuggesties doet, maar er Dan ook gelijk een compleet an der woord van maakt, of ik moet aangeven (dmv aanraken op mn scherm) dat ik het woord wat ik typte sol houden... Nu vind ik dit echt dodelijk irritant, duurt nu veel langer voordat ik iets getypt heb.
Kun je dat weer aanpassen?
Instellingen > taal en toetsenbord > touch input > kan je daar woordsuggesties en dergelijke uitzetten.
Wel heb ik sinds de update dat hij zelf sneltoetsen heeft gekoppeld aan bijvoorbeeld de g en de h, maar als je dat dan gaat opzoeken staat dat er niets staat gekoppeld. Gevolg is wel dat ik nu eigenlijk mijn toetsenbord niet meer kan gebruiken bij mijn Desire Z, en daar heb ik nou juist de Z voor, het toetsenbord!
Iemand een idee hoe ik dit weer normaal kan krijgen?!