HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 09:36

Totdat hij het ding liet vallen viel het best mee :')
Dat is idd nog een flink bedrag!

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 09:43

je kunt wel van die zelf reparatie setjes krijgen :j
die kosten iets van 70,- euro ofzo....

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 09:45

Ik heb gisteren een update gedaan (gewoon eentje waar ie zelf mee kwam) en nu zijn er dus een aantal dingen veranderd, waaronder dat hij als ik typ met mn toetsenbordje (heb de desire z) woordsuggesties doet, maar er Dan ook gelijk een compleet an der woord van maakt, of ik moet aangeven (dmv aanraken op mn scherm) dat ik het woord wat ik typte sol houden... Nu vind ik dit echt dodelijk irritant, duurt nu veel langer voordat ik iets getypt heb.
Kun je dat weer aanpassen?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 10:09

silby schreef:
je kunt wel van die zelf reparatie setjes krijgen :j
die kosten iets van 70,- euro ofzo....

Dat is best een optie! Enig idee waar die te krijgen zijn?

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 10:55

Nee niet echt := heb het zelf nog niet nodig gehad...
Ik geloof via eBay ofzo wel en anders even Googlen? Er is best wat over te vinden...

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 13:41

xNavatu schreef:
Ik heb gisteren een update gedaan (gewoon eentje waar ie zelf mee kwam) en nu zijn er dus een aantal dingen veranderd, waaronder dat hij als ik typ met mn toetsenbordje (heb de desire z) woordsuggesties doet, maar er Dan ook gelijk een compleet an der woord van maakt, of ik moet aangeven (dmv aanraken op mn scherm) dat ik het woord wat ik typte sol houden... Nu vind ik dit echt dodelijk irritant, duurt nu veel langer voordat ik iets getypt heb.

Instellingen > taal en toetsenbord > touch input > kan je daar woordsuggesties en dergelijke uitzetten.

Wel heb ik sinds de update dat hij zelf sneltoetsen heeft gekoppeld aan bijvoorbeeld de g en de h, maar als je dat dan gaat opzoeken staat dat er niets staat gekoppeld. Gevolg is wel dat ik nu eigenlijk mijn toetsenbord niet meer kan gebruiken bij mijn Desire Z, en daar heb ik nou juist de Z voor, het toetsenbord!
Iemand een idee hoe ik dit weer normaal kan krijgen?!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 13:55

ik zie daar alleen iets van 'voorspelling', maar dat staat al uit bij mij ..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 13:58

nevermind, heb het al ergens anders gevonden :P

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 17:59

Ik heb net de htc desire s gehaald! Maar mijn abonnement word binnen 4 dagen overgezet dus dan heb ik internet. Is het dan verstandig om hem nu nog even uit te laten of kan ik hem al wel aanzetten en gebruiken zondat ik internet heb? Ben zo bang dat dat gelijk allemaal aan gaat en straks een giga hoge rekening krijg haha!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:21

voor het aanzetten heb je geen internet nodig hoor :P
En als je wifi in de buurt hebt kun je dat gewoon gebruiken, is gratis. Je moet gewoon gegevensverbinding uitzetten, dan is er niets aan de hand (:

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:37

Mijn HTC is ontzettend sloom, weten jullie misschien hoe je dit kunt verhelpen?

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:55

Ja ik snap ook dat hij gewoon aan kan zonder internet haha! Maar ik ben een beetje bang dat hij gelijk zelf op internet gaat enz (aangezien nog niks van die telefoon snap) Maar als ik dat internet dus als eerste uitzet blijft dat gewoon uit staan en is er niks aan de hand?

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 18:56

Idd mobiel netwerk uitzetten,dan gebeurt er niks ;)
met wi-fi kun je gratis internetten,ook kan je je kabeltje aan je computer hangen (en in je tel)
dan kun je ook gratis internetten :)

Hmm geen idee Likemaaike.....

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:07

oh super dan ga ik hem straks na het opladen eens aanzetten! We hebben thuis wifi dus neem aan dat ik dan gewoon met het wachtwoord op internet kan?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:37

jup!

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:38

Super dankjewel :D er zullen vast nog heel wat vragen komen hier hoor haha

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:41

Muisbal schreef:
xNavatu schreef:

Instellingen > taal en toetsenbord > touch input > kan je daar woordsuggesties en dergelijke uitzetten.

Wel heb ik sinds de update dat hij zelf sneltoetsen heeft gekoppeld aan bijvoorbeeld de g en de h, maar als je dat dan gaat opzoeken staat dat er niets staat gekoppeld. Gevolg is wel dat ik nu eigenlijk mijn toetsenbord niet meer kan gebruiken bij mijn Desire Z, en daar heb ik nou juist de Z voor, het toetsenbord!
Iemand een idee hoe ik dit weer normaal kan krijgen?!

Wat gebeurd er dan als je g en h gebruikt? Hier geen problemen volgens mij daarmee.

Ik heb wel iets anders, naast die woordselectie. Die heb ik al uitgezet. Maar hij zet nu onder elk woord een rood streepje, dat het fout is.. Van mij hoeft die telefoon dat niet te bepalen, maar ik kan niet vinden waar ik dat uit kan zetten.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:00

Ik heb m'n telefoon opnieuw opgestart en die sneltoetsen zijn nu weer uitgeschakeld en goed dus :)

Die streepjes had ik ook, ik heb toen een aantal keer een aantal opties aan en uit (uit en aan) gezet en op een gegeven moment was het weg haha

edit: via instellingen > taal en toetsenbord > touch input > tekstinvoer > kan je bij qwerty en toetsenblok & gwerty de spelling controleren voor woordsuggestie uitzetten.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:17

Bedankt. Hmm, dat staat wel uitgevinkt. Maar heb nu even aan en uitgezet. Rommel nog wel wat. Ik vind ze maar irritant.

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:53

Als ik bovenin op de aan uit knop klik staat er alleen uitschakelen, vliegmodus en opnieuw opstarten, waar kan ik dan het internet uitzetten?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:55

Onder instellingen > draadloos en netwerken > gegevensverbinding uitvinken. hier kun je ook wifi vinden enzo.

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:02

Oh super, ja ik heb al wel het wachtwoord van hier thuis ingevoerd dus dan zit ik nu op wifi! Dankjewel. Het is wel heel erg wennen maar ik vind hem erg gaaf!

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:15

Oké nog een vraag nu heb ik whats app gedownload alleen als ik die wil openen komt er te staan: de installatie is geblokkeerd. Voor de veiligheid is je telefoon ingesteld op het blokkeren van de installatie van applicaties die niet afkomstig zijn van de android market. en dan instellingen of annuleren. heb ik iets verkeerd gedaan dan of kan ik dat bij instelinngen weizigen?

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:19

Heb je whats app niet uit de Android market gehaald? Heb je dan wel de goede versie?

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:22

Geeeeeen idee! Ik voel me echt een leek, die telefoon is veel te veel luxe voor mij. Maar ik had de site via internet van whatsapp opgezocht en daar op dowloaden gedrukt. Blijkbaar niet goed?