Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildChild schreef:iPhone.Die van mij komt er ook binnenkort, one way or another. Ik heb bijna het hele topic doorgelezen.. (
) Maar heb nog twee vraagjes:
- Zijn er factoren die de iPhone beïnvloeden op zijn snelheid, zoals de hoeveelheid muziek die erop staat of de hoeveelheid smsjes die zijn opgeslagen? Ik heb zoooon hekel aan trage telefoons!
- Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet komt eind Juli de iPhone 4G uit in Nederland. Nu loopt mijn abbo deze maand af en wil ik eigenlijk gewoon overstappen op de iPhone 3GS, maar zit een beetje in een dilemma. Wat zouden jullie doen: wachten op de 4G (en nog maar afwachten hoeveel het toestel en het bijbehorende abbo moet gaan kosten) of gewoon voor de 3GS gaan met een 2-jarig abbonnement? De software van de 4G kan namelijk wel geïnstalleerd worden op de 3GS en daar kun je dan dus ook o.a. mee multitasken..
- Hoe werkt dat updaten van de software?
- Is de iPhone qua lay-out nog enigszins te customizen zonder hem te jailbreaken, of kan enkel de volgorde van de icoontjes veranderd worden?
- Is de e-mail met het envelop-icoontje onderin het menu ook compatibel met een hotmail-account?Zou het heel fijn vinden als jullie mijn vraagjes willen beantwoorden.
WildChild schreef:Ja dat hoor ik vaker bij mensen hoor! Maar ik bel veel liever dan dat ik sms, waar ik van snelle telefoons houd, houd ik ook van direcht antwoord krijgen op mijn vraag.Maar die SmsCity app is inderdaad ook een slim idee, is het dan ook zo dat je gratis smsjes kunt versturen? En heeft iedereen last van de slechte 3G verbinding? Dat is wel echt een nadeel, al hoorde ik dat het in Noord-Brabant beter was?