iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: iphone bokkers, waarom wel/waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 23:45

Ik heb 2 vreemde dingen met mijn Iphone:
1) als ik bel en ik krijg de voicemail van iemand, kan ik heel moeilijk het gesprek verbreken. Het scherm gaat op zwart en ik krijg niet meer het rode balkje voor verbinding verbreken. De thuisknop doet het dan ook niet, en de sluimerknop doet moeilijk.
2) mensen proberen mij te bellen, maar krijgen meteen mn voicemail, terwijl mijn telefoon gewoon aan staat en ik ook bereik heb.

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 07:05

Morgen!! Ik heb even snel een vraag!! Ik va zo naar Indonesië!!
Als ik de vliegtuig modus aan zet is dan internt uit en je verbinding met tmobil!!

Om geen grote bedragen op de deur mat te krijgen!

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:57

klopt helemaal @san_amore!
ik zette in amerika alleen even de vliegtuigmodus uit en de wifi aan waar ik was om te kunnen internetten, anders gewoon uit dus! veel plezier op vakantie!
@Liezel1 geen idee..
http://www.consumentenbond.nl/test/elek ... 20100611_L consumentenbond heeft een artikel over de 4G geplaatst..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:10

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:57

iPhone. <3 Die van mij komt er ook binnenkort, one way or another. Ik heb bijna het hele topic doorgelezen.. ( := ) Maar heb nog twee vraagjes:

- Zijn er factoren die de iPhone beïnvloeden op zijn snelheid, zoals de hoeveelheid muziek die erop staat of de hoeveelheid smsjes die zijn opgeslagen? Ik heb zoooon hekel aan trage telefoons!
- Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet komt eind Juli de iPhone 4G uit in Nederland. Nu loopt mijn abbo deze maand af en wil ik eigenlijk gewoon overstappen op de iPhone 3GS, maar zit een beetje in een dilemma. Wat zouden jullie doen: wachten op de 4G (en nog maar afwachten hoeveel het toestel en het bijbehorende abbo moet gaan kosten) of gewoon voor de 3GS gaan met een 2-jarig abbonnement? De software van de 4G kan namelijk wel geïnstalleerd worden op de 3GS en daar kun je dan dus ook o.a. mee multitasken..
- Hoe werkt dat updaten van de software?
- Is de iPhone qua lay-out nog enigszins te customizen zonder hem te jailbreaken, of kan enkel de volgorde van de icoontjes veranderd worden?
- Is de e-mail met het envelop-icoontje onderin het menu ook compatibel met een hotmail-account?

:D Zou het heel fijn vinden als jullie mijn vraagjes willen beantwoorden. :)

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 19:43

Even antwoord op de vragen die ik kan beantwoorden:

- Qua snelheid heb ik er nog niks van gemerkt, dat de Phone er langzamer van zou worden.
- Ik wil persoonlijk niet de 4G omdat ik deze niet mooi vind.
- Updaten werkt gewoon via Itunes..erin hangen en op updaten klikken en dan gaat het vanzelf.
- Lay-out is verder niet te wijzigen zonder jailbreak. Enkel alleen de volgorde.
- De enige mail die ik op de telefoon check is mijn hotmail, via het e-mailicoontje.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:31

WildChild schreef:
iPhone. <3 Die van mij komt er ook binnenkort, one way or another. Ik heb bijna het hele topic doorgelezen.. ( := ) Maar heb nog twee vraagjes:

- Zijn er factoren die de iPhone beïnvloeden op zijn snelheid, zoals de hoeveelheid muziek die erop staat of de hoeveelheid smsjes die zijn opgeslagen? Ik heb zoooon hekel aan trage telefoons!
- Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet komt eind Juli de iPhone 4G uit in Nederland. Nu loopt mijn abbo deze maand af en wil ik eigenlijk gewoon overstappen op de iPhone 3GS, maar zit een beetje in een dilemma. Wat zouden jullie doen: wachten op de 4G (en nog maar afwachten hoeveel het toestel en het bijbehorende abbo moet gaan kosten) of gewoon voor de 3GS gaan met een 2-jarig abbonnement? De software van de 4G kan namelijk wel geïnstalleerd worden op de 3GS en daar kun je dan dus ook o.a. mee multitasken..
- Hoe werkt dat updaten van de software?
- Is de iPhone qua lay-out nog enigszins te customizen zonder hem te jailbreaken, of kan enkel de volgorde van de icoontjes veranderd worden?
- Is de e-mail met het envelop-icoontje onderin het menu ook compatibel met een hotmail-account?

:D Zou het heel fijn vinden als jullie mijn vraagjes willen beantwoorden. :)

De snelheid van een iPhone qua werken zal vrij weinig meevallen dat het minder word zeg maar, alleen het internet kan nog wel eens enorm gaan lopen klieren. Natuurlijk, net zoals bij elke telefoon bijna, zal een iPhone naarmate hij bijna helemaal vol is wel iets langer de tijd nodig hebben dingen te laden, maar dit is naar mijn idee meer bij foto's zo [enorm veel foto's resulteert in traag laden van fotorol o.i.d] maar smsjes heb ik nog niet echt iets over gehoord. De 4G is laatst geintroduceerd inderdaad, maar ik krijg het idee dat die nieuwe 4G meer is van 'Ik ben een Apple fan, ik moet dat ding hebben' dan dat het echt enorm noodzakelijk is [in mijn ogen] Ik vind de 'updates' die erop zitten niet bijster, tenzij je daar echt op zit te wachten en dat echt moet en zal hebben. Updaten gaat via iTunes, gewoon inpluggen en 'Go with the flow' :D Jailbreaken is echt 'het' om je iPhone te customizen, aan de ene kant wel vet om dat te hebben maarja, de iPhone is opzichzelf al enorm vet natuurlijk! En het feit dat de garantie van Apple dan vervalt bevalt mij niet zo, aangezien als er iets met je iPhone is je toch vaak wel reperatiekosten heb enzo. Email icoontje weet ik helaas niet.

Hoop dat je er wat aangehad hebt :D [Op het moment zelf nog geen iPhone, mijn vriend heeft er wel een en ik weet 10x meer van dat ding dan hem haha :+]

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:32

Ah, super die snelle antwoorden! Daar heb ik echt iets aan. Vooral dat e-mail issuetje was wel belangrijk. Ik ben niet van plan het apparaatje binnen no-time vol te gooien maar ik kies voor de iPhone vanwege zijn snelheid, dus die moet wel blijven. De 4G vind ik trouwens ook een stuk minder mooi inderdaad!

Welk abbonnement hebben jullie bij je iPhone? (Als je een abbo hebt natuurlijk).. Ik denk zelf aan de i300, duur, maar een gratis iPhone en nooit meer over mijn tegoed heen..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:35

Hmm :\
iPhone doet raar. Bij het afspelen van de muziek kon ik met dat balletje het geluid niet meer regelen. Hij ging helemaal haperen en sprong weer terug naar het hardst.
Maar nu doet ie het weer :=

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:01

Dat nooit meer over mijn tegoed heen dacht ik ook, smsjes kom ik met de i300 wel te kort (dit los ik op met de smscity applicatie en koop dan smsjes, dit is goedkoper dan de €0,25 per bericht boven je bundel van T-mobile) en belminuten houd ik echt veeeeeeeel te veel over. Heb er voor komende maand weer 500 :P
Ik vind het momenteel verschrikkelijk om klant bij T-mobile te zijn, gezien de slechte 3G verbinding. Hopelijk veranderd dit op korte termijn en kan ik weer volop gebruik maken van mijn geliefde Iphone :P

Wel vreemd Flying_Angel!

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:06

Ik heb precies hetzelfde Veronique. Ik zit ook altijd over mijn bundel heen met de smsjes, bij de belminuten houd ik elke maand weer veel over |( .

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:12

Ja dat hoor ik vaker bij mensen hoor! Maar ik bel veel liever dan dat ik sms, waar ik van snelle telefoons houd, houd ik ook van direcht antwoord krijgen op mijn vraag. ;) Maar die SmsCity app is inderdaad ook een slim idee, is het dan ook zo dat je gratis smsjes kunt versturen? En heeft iedereen last van de slechte 3G verbinding? Dat is wel echt een nadeel, al hoorde ik dat het in Noord-Brabant beter was?

SaskiaatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:17

Ik heb het Relax-150 abo met internet (eerste jaar €4,50) en 'onbeperkt' sms'en (1000 sms'jes) voor €34,95 ofzoiets. En ik heb maar net genoeg aan die sms'jes. :=

SaskiaatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:18

WildChild schreef:
Ja dat hoor ik vaker bij mensen hoor! Maar ik bel veel liever dan dat ik sms, waar ik van snelle telefoons houd, houd ik ook van direcht antwoord krijgen op mijn vraag. ;) Maar die SmsCity app is inderdaad ook een slim idee, is het dan ook zo dat je gratis smsjes kunt versturen? En heeft iedereen last van de slechte 3G verbinding? Dat is wel echt een nadeel, al hoorde ik dat het in Noord-Brabant beter was?

Ik heb helemaal geen last van een slechte 3G verbinding. :n
Ik woon in omgeving Rotterdam en gebruik het veel in de metro, zonder problemen.

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:20

Ik heb er eigenlijk (bijna) nooit problemen mee ;).
Ik gebruik hem vaak in de trein en in de bus :Y).

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:21

Heb soms trouwens wel last van het geluid tijdens het bellen. Dat je de ander nauwelijks hoort. Hebben mensen hier ook problemen mee?

SaskiaatjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:37

paardKed schreef:
Heb soms trouwens wel last van het geluid tijdens het bellen. Dat je de ander nauwelijks hoort. Hebben mensen hier ook problemen mee?

Nee, heb ik geen last van. :n Dat lijkt me wel irritant!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:51

Wow Saskiaatje hoe kom jij aan die bundel van jou? Is dat van T-Mobile? Mij werd verteld dat die 1000-smsjes bundel niet van toepassing was op de iPhone!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 23:07

Weel als je een gewoon relax abo hebt. Die heb ik nl ook!

_Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 23:09

Er werd mij ook verteld dat die sms bundel niet toegepast kon worden bij een abonnement met een iPhone, heb nu 150 sms'jes maar zit er elke maand meer dan 900 sms'jes overheen :o

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 23:10

Niet op het i-abonnement nee, maar wel op een gewoon relax abonnement.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 08:35

Via smscity kun je 1 gratis sms per dag sturen. Ik koop voor 5 euro (ik geloof) 310 credits en 1 sms kost 5 credits.
In Zuid Limburg is mijn bereik eigenlijk heel prima, maar in de Bommelerwaard en trein van Zaltbommel naar Heerlen ook weer bagger.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 08:53

Zoals ik hierboven al aangaf, TMobile lost het allemaal heel leuk op maar of het echt werkt moet nog blijken. Bij Relax kan je inderdaad wél 1000 smsjes, iPhone abbo's, like i-300 etc niet.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 08:58

Ik dacht dat die i-abbo's de enige mogelijke optie waren in de T-mobile winkel! Hoe hebben jullie dat dan geregeld? Want 35 euro inclusief internet en 1000 smsjes en ook nog een x aantal belminuten? Dat is altijd nog goedkoper dan die 45 euro...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 09:06

Studentmobiel?