Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne84 schreef:Nee niet gevonden
Heeft iemand de nederlandse boeken van Gossip Girl, Cecily von Ziegesar?
This is me@ ik zal vanavond voor je kijken vor Corine Hartman.
slimmerik schreef:TIM van Corine Hartman heb ik
Als de dood
Flikken Maastricht - Sportzaak
In vreemde handen
Open einde
Schone kunsten
Tweede adem
Zwart Water
edit: net door mij allemaal in de inzendbox gezet
lakshmi schreef:Superliesje die van mij doet dat ook, dat niet meer opladen dan. Wat hij bij mij wel doet, is als ik hem aan de computer leg, na een paar minuten maakt hij toch verbinding dan en laadt zo op. Hoe doe je dat resetten eigenlijk? Bij mij laadt hij nu helemaal niet meer aan de lader op, er gaat wel een rood lampje branden maar that's it.
SuperLiesje schreef:lakshmi schreef:Superliesje die van mij doet dat ook, dat niet meer opladen dan. Wat hij bij mij wel doet, is als ik hem aan de computer leg, na een paar minuten maakt hij toch verbinding dan en laadt zo op. Hoe doe je dat resetten eigenlijk? Bij mij laadt hij nu helemaal niet meer aan de lader op, er gaat wel een rood lampje branden maar that's it.
Aan de onderkant zit zon ieniemienie resetknopje, die kun je indrukken met een paperclip of pen ofzodie van mij geeft zelfs geen rood lampje meer als ik de oplades eraan doe :p
Als hij nou weer zo raar gaat doen stuur ik m op naar bol.com. vervelend is echter dat die prs-650 niet weer moet gemaakt en er nu een nieuwere versie is die een kunststof behuizing heeft ipv een aluminium en die nieuwe is ook nog eens 80 euro goedkoper dus als ze m niet kunnen maken en ik een nieuwe krijg wordt me 80 euro door de neus geboord.