Hier ook weer eens problemen.... (al lange tijd, maar nu pas irriteer ik me er heel erg aan )
Als ik een mail wil versturen, staat er een standaard tekst altijd. Maar aangezien ik dit er niet neer heb gezet, denk ik dat het een virus oid is. Hoe kan je deze standaardtekst weghalen? Sommige mensen hebben bijvoorbeeld altijd hun adresgegevens staan (bedrijven etc), maar bij mij is het gewoon een stomme tekst
denk toch dat je dat er zelf in hebt gezet, of een vriendin of iemand die op je msn heeft gezeten. Je moet het ook ergens kunnen veranderen, ik zal zo even voor je gaan zoeken.
Je klikt rechtsbovenin naast je naam op het pijltje en dan op opties [dan loopt je hotmail vast omdat de internetverbindin prut is...] dan klik je links op email (onder Algemeen) en dan klik je onder 'Email schrijven' op persoonlijke afsluiting
Peacehorses, SUPER bedankt! Eindelijk die stomme tekst weg! Het was wel echt zo'n virus tekst... Maar hoor wel van meer mensen dat die het hebben gehad Echt heel erg bedankt!
edit; dit stond er: ♀Hello, dear.how are you doing ? I introduce you a Very low price ,original quality site: ◆http://www.ehereb.com ◎ Iphone ,Ipad,Blackberry ,PS3 ,,nikon ,SONY ,motorcycle ~! They do wholesale business. i think it is suibalble for your business , contact E-mail: web @ ehereb . com Msn : ehereb01 @ hotmail . com I have got a iPhone , very fast shipping.
lol faal ^^ Dan heb je wrs zelf een keer op een dergelijke mail geklikt. Ik krijg ook regelmatig mailtjes binnen vvan 'hey dear'.. van iemand die uberhaupt geen engels kan Tsja, weg geloofwaardigheid van dat mailtje.
fargo
Geplaatst: 28-02-11 17:11
Ik kan vandaag niet op mijn hotmail komen, krijg melding Oeps! Internet Explorer kan sn140w.snt140.mail.live.com niet vinden
Heeft iemand anders hier ook last van of een verklaring hiervoor? Heb wel de laatste tijd een paar keer dat de pagina hersteld werd, maar nooit dat ik niet op hotmail kan komen
Heb ik ook regelmatig hoor Fargo, maar sinds ik Google Chrome heb, heb ik er heel erg weinig last van. Is vaak gewoon een storing van hotmail. Via MSN lukt het dan ook niet.
ThinkAgain
Geplaatst: 28-02-11 17:18
moet je even proberen via mail.live.com ipv hotmail.com, dat wil soms wel helpen
fargo
Geplaatst: 28-02-11 17:48
aaah dat helpt inderdaad, kan er nu wel weer in. dank je wel
vanwege dit [HTT] bericht gelezen in hotmail hoe instellen? probeer ik het hier nog maar eens, weet iemand hoe je in hotmail in kan stellen dat je een melding krijgt als je mail gelezen is
Volgens mij kan dat niet hoor, ben het in ieder geval nooit tegengekomen in de opties.....
Arantes
Geplaatst: 02-03-11 00:19
Misschien dat deze vraag al héél erg vaak voorbij is gekomen, maar ik heb even geen tijd om terug te lezen, maar ik zit dus met een probleem. Ik heb vanmiddag een nieuwe laptop aangeschaft, maar wil dus absoluut niet aan de nieuwe msn, want daar kan ik echt niet mee omgaan. Nu is mijn vraag, heeft iemand misschien een GOED werkende download link voor MSN 9.0? Want ik heb ongeveer alle links op google al geprobeert, maar elke keer krijg ik toch weer de 2011 versie...
er staat al een link in het topic, op de vorige pagina geloof ik
en sjorsie: volgens mij is dat inderdaad niet mogelijk, maar de beste manier om daarachter te komen is google even in te schakelen, op technische fora weten ze over het algemeen meer dan op bokt. Ik heb gister even voor je gekeken, op google en op hotmail, maar kan niet vinden dat het kan.
ik zal google er even op gooien voor je. Wel altijd virusscanner aan laten staan als je op downloaden klikt, en als er iets staat over dat hij een ander antivirusprogramma aan het downen is (bijv. spywaredoctor) ZEKER METEEN ANNULEREN! ik kan niet altijd met zekerheid zeggen of de link veilig is namelijk. Zou voor de zekerheid via Google Chrome of FireFox downloaden, dan kun je de download nog annuleren, dat wil in I.E. volgens mij niet.
goedemiddag, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
er wordt vanuit mijn adres allelei mail verstuurd naar mensen die ik totaal niet ken. net zolang tot mijn limiet op is en ik dus zelf geen mailtjes meer kan sturen. wie weet wat ik hier aan kan doen?
ik wist sowieso niks van een limiet van mailtjes die je mag versturen? Ik stel voor dat je even op google zoekt (in het engels heb je meer hits wrs), want ik heb hier zo geen oplossing voor
minikatje
Geplaatst: 03-03-11 18:00
tschijnt een biosvirus te zijn, od een msnvirus?? moet er even een cleaner overheen halen zal het zo hier ook posten voor de mensen die hetzelfde hebben.
edit: Het is waarschijnlijk gewoon het msnvirus. 1 verander je msn wachtwoord (en je mailwachtwoord als dit hetzelfde is. 2. laat even dit lopen: Download Instant Messenger Cleaner (formerly MSN Virus Cleaner) 3.210.0.0 x86 / 3.20.0.0 x64 Free - This application will enable you to remove MSN threats form your computer. - Softpedia
geen flauw idee eigenlijk nog. heb nog niet de tijd gehad om hem op de kleine laptop te draaien. heb het programma nagekeken op google en meerdere fora
okay, ik heb er zelf ook geen ervaring mee dus zal ook niet onnodig onrust gaan zaaien hoor, er bestaan best goeie programma's maar ik ben er zelf heel voorzichtig mee. Zeker omdat mijn broertje een keer spywaredoctor binnen heeft gehaald, een virus wat niet te verwijderen is.
je hebt de 'gewone' spywaredoctor en de 'gold' spywaredoctor, de eerste kun je met veel moeite nog wel verwijderen maar de tweede gaat echt in je systeem zitten. Wij hadden die laatste, dus hebben alles gered wat er te redden viel en pc toen gereset. Broertje boos omdat hij zogenaamd "alles kwijt was", maar dan moet hij maar niet zo dom zijn om te denken dat het een echt antispywareprogramma is, één keer googlen en je weet genoeg
ratjelover
Geplaatst: 10-03-11 13:33
Jodym schreef:
zijn hier meer mensen die er last van hebben dat er mensen zomaar worden geblokkeerd??
Ben er al 2 dagen druk mee om in contact te komen met hotmail, maar helaas zonder resultaat. Mocht iemand DE oplossing hebben, dan hoor ik het graag!