Het blijft leuk hoe je iedere keer iets nieuws bedenkt en je perceel zich met je mee ontwikkelt. Heerlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Ooooh ben benieuwd!
Het blijft leuk hoe je iedere keer iets nieuws bedenkt en je perceel zich met je mee ontwikkelt. Heerlijk
neile schreef:Ik blijf ook nog leuk volgen. Ik ben nu bezig met nadenken hoe ik esthetisch passive physio in mijn PP kan steken. Ik wil graag een natuurlijke uitstraling, dus autobanden is niet zo mijn ding. Ik heb al boomstammen liggen, maar zou graag nog wat extra willen. Pinterest is je vriend dan hé.Heb jij ook zo'n dingen in gedachten voor jouw PP? Benieuwd welke verrassing er nog aan komt!
huricane schreef:Stille volger/meelezer......wat een prachtig plekje
Hevonen schreef:In Finland hebben ze vee achter heel mooie traditionele hekken die je gemakkelijk van snoeihout kunt maken
https://depositphotos.com/nl/97277320/s ... e-and.html
neile schreef:Klopt, het moet ook wat esthetisch blijven. Je hebt nu zoveel geïnvesteerd in kastanjehouten palen voor het zicht en alles zo natuurlijk mogelijk... Dan werken autobanden niet zo fijn in dat beeld hé? Moest je nog natuurlijke ideeën hebben ga ik me vrij voelen om deze stilletjes te kopiëren.![]()
Kan je dan niet gewoon zeggen wat je gekocht had?
La_Lune schreef:Ik had het eerst niet door met mn domme hoofd, ik zag niets nieuws op de foto en dacht eerst dat je een grasmaaier had gekocht
superpony schreef:Leuk!!!! Als je er zelf eentje hebt, kan je het ook elke keer op zelfde tijdstip doen en dan vergelijken.......
Olympia96 schreef:Heel gaaf!! Maar hij is gecrasht?
Wij willen ook een voor-tussen-eind dronefoto in de hal. De eerste twee zijn gelukt haha.
Hutcherson schreef:Heb er ook 1 besteld voor mijn geliefde. Kan die mooi de track fotos maken en van de paarden.
Dacht toch zeker dat ik hem in NL had besteld (adres stond in amsterdam) maar het komt met de airmail las ik? Als dat maar goed gaat. Wel vet zo die lucht fotos.
Maflinger_S schreef:Wat een gave beelden. Zo heb je een mooi overzicht van hoe het er bij jullie "echt" uitziet.
Hutcherson schreef:Heb er ook 1 besteld voor mijn geliefde. Kan die mooi de track fotos maken en van de paarden.
Dacht toch zeker dat ik hem in NL had besteld (adres stond in amsterdam) maar het komt met de airmail las ik? Als dat maar goed gaat. Wel vet zo die lucht fotos.
Prairy schreef:Leuk, ik ben laatst ook met onze drone aan het spelen geweest. Ik wilde een filmpje op Facebook zetten, maar 3GB was iets teveel voor mijn laptop
senna21 schreef:Natuurlijk komt een drone 'by airmail'
neile schreef:COOOL! Dat wou ik ook net zo graag! Wel goed ja want het geeft meer inzicht in je perceel.
Btw, ik heb kortere boomstammetjes en in slalom gelegd. Dan kan ik er nog met de kruiwagen door, en kunnen de paarden OF slalommen OF springen. Allebei beter dan lui niets doen, toch?
Bagheera_206 schreef:Gaaf om de voorgang bij te houden met die drone. Je kunt alle foto's dan ook achter elkaar plakken voor zo een stopmotion/hyperlapse achtig filmpje.
Ik heb er sinds dit jaar ook eentje en ben er net dit weekend achter gekomen hoe ik panorama foto's moet uploaden naar feestboek. Heb vanaf het weitje een 180 graden panorama gemaakt en grappig dat je bijna alle paarden kan zien, maar je moet wel enorm ver inzoomen dan. Haha.