Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Nou misschien heb ik voorlopig heel geen wc nodig, gezien ze er nu achter komen dat de tegels niet geleverd kunnen worden.. 20 dagen voor de start.. Ik vraag me af waar ze zo snel goede tegels naar mijn smaak vandaan kunnen halen... in ieder geval maar proberen zsm een afspraak te maken..
Cer schreef:Ik heb ook niet een heel grote toilet.. maar er komt toch een wasbakje.. ik gebruik dat zelf ook niet, maar het is ook met het oog op ooit verkopen weer. Dan zit de leiding en de afvoer etc gewoon al waar het moet.
Ik heb nu in de toilet een HUE met bewegingssensor en geen lichtschakelaar meer... ik moet nog heel hard denken hoe ik dat met de nieuwe tegelwanden ga doen.. aansluiting weg laten metselen (want hue) of een afdekplaatje en dat achter de spiegel 'verstoppen'. Alle mannen zeggen "gewoon wegmetselen, een volgende bewoner kan weer breken", ik zeg 'plaatje achter spiegel want weg is weg en als er wat is kan je er niet meer bij'... Ik ga voor 2 denk.
En, ze gaan eerder beginnen (thats a first) waardoor ik nog een weekend zonder toilet zit, dus toch maar voor de optie 'bij vriendje gaan wonen' gekozen.. dat is uiteindelijk t eenvoudigst.
Mits ik morgen wel vervangende tegels kan vinden..
maar verder is alles peachy... supercool zo'n kleine verbouwing.. doe je er gewoon ff bij joh, waarom niet..![]()
Cer schreef:Ik heb nu een bewegingsmelder, dus eigenlijk geen schakelaar nodig..
In andere kamers heb ik die dimmerswitch dingen, dus die zet je dan wel gewoon aan.
Ik wil in de wc dat mensen niet aan een lichtknop hoeven zitten.. zou jij dan het slimme switch plaatje wel monteren maar dat achter de spiegel laten vallen, of hoe bedoel je dat? (dus in plaats van het afdekplaatje achter de spiegel, of niet eens achter de spiegel ?)
(als ik het goed zag, kan dat ronde knopje van het plaatje af, waarschijnlijk hetzelfde magnetische systeem als de dimmerswitch?)
Urona447 schreef:Wij doen het lichtknopje aan de buitenkant, zodat mensen na een toiletbezoek met schone handen aan die knop zitten.
Ik heb helaas te vaak zwaaiend op een toilet gezeten om de bewegingssensor te activeren en daarnaast wil ik nachts niet in een volle bak licht zitten.
akishino schreef:Ik adviseer dan toch het fonteintje in het toilet te doen.Ik heb geen fonteintje in het toilet beneden en vind dat super irritant. Bij de verbouwing beneden (hopelijk volgend jaar) gaan we dat zeker veranderen. Of wel een fonteintje in het toilet of er net buiten. Onze toilet is in de berging, dus misschien wel een wat grotere wasbak in de "berging" die dan meer bijkeuken wordt. Ik vind het smerig dat mensen nu hun handen wassen in mijn keuken, ook terwijl ik sta te koken