Ik zit er namelijk aan te denken om naar de markt te gaan om dat soort boodschappen te doen, maar ik ben dan gebonden aan de dinsdagochtend, wat voor mij halverwege mijn week is (vrijdag of zaterdag doe ik boodschappen).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lusitana schreef:Mijn ervaring is dat je naar de markt gaat als ze al aan het opruimen zijn, van je enorme voordelen kunt genieten. Veel goedkoper of een beetje extra er gratis bij.
Dat is in een supermarkt natuurlijk niet zo, behalve als iets tegen de datum is of in de aanbieding (meestal gaat dat wel samen) en dan ook niet alles, maar bepaalde producten.
Booooo schreef:Ik heb me ook via jou aangemeld
F_inley schreef:Oke hele gekke vraag
Ik zie vaak de actie van domino's voorbij komen tweede pizza gratis. Nu woon ik alleen dus dat is lastig maar ik dacht wat als ik er nou eentje invries zou dat kunnen? Dan kan je lekker besparen en twee keer een lekkere pizza eten.
JoyCiej007 schreef:Ik vind over het algemeen de Domino's pizza's echt niet te nassen. Ik hou meer van de klassieke Italiaanse pizza's met dunne krokante bodem, niet van die dikke domino's/wagner/amerikaanse stijl pizza's.
De Ristorante pizza's vind ik erg lekker; heb ik altijd wel voorraadje van in de vriezer liggen, en ze verkopen deze nu ook zelfs goedkoop bij de Aldi.
Ik heb wel eens bezorgde pizza's ingevroren, maar vind het echt niet lekker de volgende keer. Echt zo'n zompig geval krijg je dan.
Ik doe het dan eerder dat ik de rest in de koelkast bewaar en de volgende dag in de magnetron/oven gooi om de rest op te eten.