Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 01:04

Rachel_x schreef:
[ [url=m/dVnQES.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X5RL6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sj7LVC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Slaapkamer update! Na bijna 3 maanden klussen omdat we het plafond eruit hadden gesloopt <3 nu nog verder inrichten :D

Wat een gaaf plafond! Houd ik wel van :) erg landelijk en geeft meteen sfeer. Leuk ingericht ook trouwens

kraakte

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 01:46

oei die slaapkamer!!!! dat vind ik echt mooi zeg!!!

het felgroene van die andere kamer vind ik mij te groen, ben wel benieuwd hoe het er straks uit komt te zien.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:27

Jeetje wat gaan jullie hard!!
Hele mooie slaapkamer zeg!!

Voor de bikkels die met de trap bezig zijn: succes en respect!! Onze trap ziet er prima uit, maar zit vloerbedekking op en dat wil ik er graag af, maar als ik dan zulke foto's zie stel ik het graaaaag nog even uit haha!

Ging jij nou verhuizen dit weekend Vonneke?

Rebecca gewaagd dat groen, het is wel een lekker fris kleurtje! Gaat de hele wand groen worden? Of hou je die wit?

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:29

Mooie slaapkamer <3 helmaal mijn smaak qua uitstraling. Ik had graag zo'n balkenplafond gewild in ons huis, maar gebrek aan tijd en geld zorgen voor een praktisch recht plafond. Ach, je kan niet alles hebben.
Voor alle trapklussers: als je het nu echt niet meer ziet zitten, wij hebben ook maar gekozen voor een bekleding met tapijt (kwantum) en ik ben er toch blij mee.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:37

Ik vind tapijt op de trap niet erg, maat de kleur vind ik niet zo mooi, als je alleen opnieuw wilt bekleden zou je dan toch ook alle lijmresten moeten verwijderen?

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:45

Wij hoefden niet alle lijm te verwijderen toen er nieuwe vloerbedekking op de trap kwam :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:52

Zo die vleesetende plant doet het goed zeg, of heb je hem nog niet zo lang? Zijn lastig te houden. Maar wel heel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:56

Artemis. Klopt dit weekend over....

Klein voorbeeldje.

3 weken geleden...
Afbeelding

Vorige week... klok is inmiddels weg en de gordijnrails ook.
Afbeelding

Direct rolgordijnen ophangen en fonteintje op onze slaapkamer.

Het is nu klaar op de elektra na. Alles is veranderd komen vandaag de stopcontacten plaatsen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:59

Ceetje_bokt schreef:
Mooie slaapkamer <3 helmaal mijn smaak qua uitstraling. Ik had graag zo'n balkenplafond gewild in ons huis, maar gebrek aan tijd en geld zorgen voor een praktisch recht plafond. Ach, je kan niet alles hebben.
Voor alle trapklussers: als je het nu echt niet meer ziet zitten, wij hebben ook maar gekozen voor een bekleding met tapijt (kwantum) en ik ben er toch blij mee.

Nou, ik zit er stevig over te denken de trap inderdaad maar te bekleden. Maar ik vind vloerbedekking eigenlijk helemaal niks ;(.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:59

Wauw Rachel! De slaapkamer is erg mooi ingericht.

Wij verhuizen eind juli en zijn een beetje aan het kijken wat we met welke kamer willen en welke muren er direct uitgaan of tussen gezet worden en wat we pas op den duur gaan doen.
We willen de woonkamer en keuken eerst alleen wat verven en sausen met daarbij op de plekken waar het nodig is een goedkoop behangetje. Op den duur moet toch alles eruit, maar we hebben een klushuis gekocht en al met al gaat alles jaren duren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:41

Artimes schreef:
Jeetje wat gaan jullie hard!!
Hele mooie slaapkamer zeg!!

Voor de bikkels die met de trap bezig zijn: succes en respect!! Onze trap ziet er prima uit, maar zit vloerbedekking op en dat wil ik er graag af, maar als ik dan zulke foto's zie stel ik het graaaaag nog even uit haha!

Ging jij nou verhuizen dit weekend Vonneke?

[naam] gewaagd dat groen, het is wel een lekker fris kleurtje! Gaat de hele wand groen worden? Of hou je die wit?

Ik Denk alles groen , wit moet sowieso opnieuw wit is smoezelig . En boven de deur zit het wat vreemd met groen nu , denk alleen maar aan hoe het eruit ziet als die hele muur groen is :P . De deur en kozijn worden ook (appel)groen straks

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 15:32

Ik heb nog wat geknutseld vandaag. Had n paar jaar lang n groot schilderij boven de televisie hangen maar werd ns tijd voor wat nieuws.

Afbeelding

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 16:23

Wauw wat leuk kenyada dat gaas. Heb je dat zelf gespoten?? En waarmee als je het zelf gespoten hebt...

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 16:44

Leuk, dat rekje! Heb ik ook bij de Zeeman gezien...

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 16:49

Nee bij Zeeman! Voor wel 3,99
Potjes ook daarvandaan, die hadden n kurken dekseltje en waren volgens mij voor in de keuken.
Daar heb ik met ijzerdraad houdertjes omheen gedraaid en ze zo opgehangen.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 17:51

_San87_ schreef:
Ceetje_bokt schreef:

Nou, ik zit er stevig over te denken de trap inderdaad maar te bekleden. Maar ik vind vloerbedekking eigenlijk helemaal niks ;(.

Dat heb ik precies hetzelfde (ik wilde graag een geverfde trap met een ouderwetse loper, maar het is dit geworden.
Afbeelding
Als snel en betaalbaar alternatief ben ik hier blij mee.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 17:58

Leuk rekje Kenyda.
Ik was met de kerst losgegaan met kleine landschapjes met sneeuw. Nu heb ik een woestijn gemaakt en een Jurresic park landschapje. CHartlotte (de dino) heeft een roze mutsje, anders valt ze niet zo op :D Afbeelding
Afbeelding

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:07

De trap is bij ons ook nog een dingetje. Wij hebben hem wel al helemaal kaal, zonder lijmresten. Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil.
Verven vind ik het mooiste en met de katten is dat ook wel het meest praktische denk ik.
Maar een trap verven doe je niet in een dagje en ik vind het lastig hoe we de verf dan goed moeten laten drogen.
We hebben namelijk 3 jonge kinderen, waarvan er 2 ook nog overdag slapen. En ik heb bekken klachten, dus om dan naar boven te gaan en steeds 1 tree over te slaan, met kind op mn arm. Dat gaat niet lukken.

Ik zit al te denken of we de kinderen een keer een weekend weg kunnen brengen en dat we dan zelf 2 nachten beneden gaan kamperen. Zodat we wel gelijk alle treden kunnen doen.
Maar pfff, wat een organisatie :D

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:30

Plantjes in die schalen zijn ook leuk zeg! En de dino hahahaha!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:42

@ Tinkertrees je kunt de trap het beste laten verven wanneer je op vakantie bent. Wanneer de verf kans krijgt om echt uit te harden blijft het lang mooi.
Zelf verfde ik de vloer op mijn zaak ook voor ik op vakantie ging. Wanneer ik terug kwam was hij super fijn uitgehard.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:48

Wat leuk, die plantjes aan het rek en met die dino!

Hier vandaag de eerste laag lichtblauw over het rood gezet. Morgen weer verder en de hele boel nog een keer en ik HOOP toch dat het dan dekt :')
Afbeelding
Maar het is in ieder geval al een stuk lichter dan al dat rood!
Dat rek met die plantjes zou nog wel leuk zijn voor langs de trap ... :)* Maar dat moeten dan wel neppers worden denk ik vanwege gebrek aan daglicht.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 19:05

Trap ziet er mooi uit Ceetje! Waar heb je de trapbekleding vandaan?

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 19:11

Van de kwantum en ook via hun laten leggen.

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:24

Ik heb ook zo'n rekje, of eigenlijk 2. Deze komt bij Ikea vandaan.

De trap moet ook nog bij ons, hij is al klaar, hij was nl geverfd met een loper erover. Geen lijm, heel blij om als ik jullie foto's zie. Wij gaan hem van het zomer doen en dan paar dagen beneden slapen.

Afbeelding

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:46

Wij hebben bedacht dat we over een paar maanden een weekje in het huis van mn ouders gaan, als die op vakantie zijn.
Dan laten we gelijk allebei de trappen doen.