Hier bij Assen in het ook gewoon droog en bijna windstil! Heel apart om al die verhalen te lezen. Als ik zo naar buienradar kijk, worden we hier in Drenthe ook redelijk over geslagen!
geertje3
Geplaatst: 25-07-15 16:40
hier regent het nu wel, maar het is bladstil. Wat zullen we zeggen stilte voor de storm???
Hier omgeving Eindhoven is het ergste wel geweest en eerlijk is eerlijk het viel me heel erg mee. Vind het alleen wel erg koud. Maar ik heb het al koud sinds ik terug ben uit Italië dus misschien is mijn gevoelstemperatuur wel niet helemaal betrouwbaar
In Alkmaar (en waarschijnlijk de rest van NH) is het ergste ook achter de rug. Wel heel veel bomen omgewaaid hier in de buurt. We moesten net even wat boodschappen halen en we hebben er verschillende gezien. De brandweer rijdt af en aan.
Anoniem
Geplaatst: 25-07-15 17:54
Evenement ontruimd waar ik vrijwilliger ben, bezoekers weggebracht en de hekken om. Pff het is juli zeg
Hele programma in de soep , tent voor VIP's schudde heen en weer.
Klaart op en de wind is stukken minder.Heel veel bomen en takken om/af gewaaid in Ermelo. Afdak op de wei is perfect gebleven,en er lag maar 1 stuk boom in de wei.
Nu nog? Hier is het de hele avond al zacht aan het worden, zon scheen net, en nu nog een klein beetje wind.. Is goed te doen.
amber15
Geplaatst: 25-07-15 21:44
Hier is het alweer een tijd windstil. (omgeving ede)
Moest net met de ergste windstoten recht tegen de wind in fietsen met zware taseen en één hand aan het stuur. Dát was niet gepland ik heb thuisgekomen, maar vraag niet hoe het ging hier behoorlijk tekeer.