Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith_H schreef:Wel gezellig, alles een beetje van dezelfde gezinssamenstelling. Hahaha, je schoonouders ertussen. Is dat toeval of echt zo gepland dat ze dichtbij wonen?
noviceh schreef:Judith_H schreef:Wel gezellig, alles een beetje van dezelfde gezinssamenstelling. Hahaha, je schoonouders ertussen. Is dat toeval of echt zo gepland dat ze dichtbij wonen?
Mn schoonouders zijn al langer op zoek naar een ander huis. Elke keer kwamen ze weer met brochures, ook zo met dit project. Na dit een tijdje aangehoord te hebben ben ik me er meer in gaan verdiepen. Het viel me op dat een aantal huizen met extra groot perceel werden aangeboden. Toen ik dit opperde bij mijn man was hij tot mijn grote verbazing erg enthousiast en geinteresseerd. Wij waren van plan op zn vroegst over 2 jaar te gaan verhuizen. En dan vrijstaand, want manlief was anti-2-onder-1-kap. Helaas waren alle huizen al in optie, dus heb ik ons, heel impulsief, op de reservelijst laten zetten. Inmiddels bleek met de huidige hypotheekrente dat het financieel haalbaar zou zijn. Nadat wij eerst een huis in optie kregen aangeboden dat totaal niet onze smaak was, kwam daar heel onverwachts het telefoontje dat ons droomhuis was vrijgekomen! Dat moment was heel onwerkelijk. Zowel wij als mijn schoonouders zien alleen maar voordelen om straks zo dichtbij elkaar te wonen. Zij gaan met een paar jaar met pensioen en hebben aangeboden op de kleinkinderen te willen passen. Andersom geldt dit ook voor hun oude dag. Daarbij zijn het hele bescheiden mensen die graag op zichzelf zijn, dus ze zullen zeker niet de deur gaan plat lopen bij ons. Al jaren eten we ook elke zondag bij hun, geen verplichting, maar heel gezellig! Zo, dat was mijn verhaal!![]()
Goed dat jullie toch heengaan Esther! Nu ben ik toch wel heel benieuwd
noviceh schreef:Balen van die leidingen Miriam! Hopelijk kunnen jullie binnenkort alsnog de kabels trekken.
Leuk Judith! Voelde het goed? Hoe dat precies met al die palen zit, geen idee! Daar snap ik ook niets van... Wel crea bezig geweest!