Weten jullie toevallig ook of de action radiatorfolie verkoopt? Van dat zilverkleurige folie voor achter radiatoren? En zo ja, wat de afmetingen en prijs zijn?
Konstantine
Geplaatst: 03-11-13 19:49
Vanaf 7 november of 11 november gaat Lidl dat verkopen, zag het vandaag in de folder. Dat was 3 m², prijs weet ik zo snel even niet...
Rianne_
Geplaatst: 03-11-13 19:57
Hallo,
Is er iemand die ervaring heeft met de afstandsbediening voor (schemer)lampen? De oma van mijn vriend is op dit moment niet goed ter been en het zou ideaal zijn..
Onze eigen komt bij de bouwmarkt vandaan, maar wellicht is die van de Action ook goed?
FuGeLiCu
Geplaatst: 04-11-13 08:45
Konstantine schreef:
Vanaf 7 november of 11 november gaat Lidl dat verkopen, zag het vandaag in de folder. Dat was 3 m², prijs weet ik zo snel even niet...
Zag het idd. Maar ben afgelopen weekend vergeten bij de action te kijken of ze het ook hadden en wat het zou kosten, dacht miss weet hier iemand het.
Hier ook een vaste action klant.. !!! Ik kan niet wachten tot het kerst is dan ga ik daar Zeker een hele nieuwe kerstinboedel halen... de kleuren die ik nu heb vind ik niet meer mooi
Zal ik niet wachten tot kerst, als je het al ziet liggen maar meenemen als het bijna kerst is alles al bijna op
marlonFloris
Geplaatst: 04-11-13 22:56
wat leuk dat jullie mijn krans ook mooi vinden heb ondertussen nog een kerstballen krans gemaakt voor mijn opa en oma. ik was van plan om vanavond ook nog weer een leuke krans te knutselen maar de strokransen waren uitverkocht, en heb toen de oase krans meegenomen maar daar lukt het niet mee.
btw ik wil deze nu maken. maar dan wss zonder de lichtjes en andere leuke bloemtjes.