Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(nee hoor zoveel drink ik niet
)
Die bloemen worden even te lastig!
, dat is ook de reden dat ik er nog geen heb hangen in de woonkamer. Het is lastig echt een leuke te vinden!
Een ronde glazen. De wijzers waren een hengel. Er stonden goudvissen op. Ik zou hem van m'n ouders krijgen, maar ze moesten hem bestellen. Na een tijd een bericht dat hij nog niet binnen was. Later nog een keer... Toen kreeg ik te horen dat ie niet meer geleverd werd
Ik gevraagd of ik het showmodel over mocht nemen als ik daar weer in de buurt kwam. Was goed, hij zou hem vast houden. Kom ik daar, is ie al verkocht
(en dan vind ik hem alleen nog maar leuker, omdat ie nergens te krijgen is........
)
. Daarnaast kan ik niet tegen dat getik, dus een seconde wijzer hoeft er niet op! Dan blijft er niet veel over denk ik..
, kan maar niet wennen aan het getik dus hij hangt nog steeds niet 
De kat bij mijn ouders had er 3 gesloopt tot we 1 vinden die kat proof was , die boef deed het ook nog eens midden in de nacht als niemand er was dus afstraffen was lastig
, daarboven komen dan 2 canvassen , mijn bed en dan links de muur achter de tv wil ik mijn kat , en de kale kant dan maar stippies