Die moet idd nog komen. Maar ga bij een vriendin wijntjes drinken en vriendlief hoeft pas heel laat weg Dus ik rol gewoon naar huis en zo in bed denk ik (nee hoor zoveel drink ik niet )
Maar ga nu even opzoek naar iets wat ik zondag kan knutselen Die bloemen worden even te lastig!
Kentaro
Geplaatst: 05-04-13 16:17
Alvast veel plezier vanavond!
_Noah
Geplaatst: 06-04-13 20:58
Haha oh is dat die kat van Facebook met dat chagrijnige hoofd? Hahah!
Sorry maar ik vind die klokken allemaal niet zo leuk , dat is ook de reden dat ik er nog geen heb hangen in de woonkamer. Het is lastig echt een leuke te vinden!
Je kan er natuurlijk ook zelf 1 maken.. Maar zo handig ben ik niet.
Sakkia succes en plezier vanavond! Komt vast wel goed alleen thuis! Lekker wijntje en dan ontspannen
Kentaro
Geplaatst: 06-04-13 23:37
In wat voor 'n richting zou jij het zoeken voor een klok??
Ik was helemaal weg van een klok, maar die is niet meer te krijgen Een ronde glazen. De wijzers waren een hengel. Er stonden goudvissen op. Ik zou hem van m'n ouders krijgen, maar ze moesten hem bestellen. Na een tijd een bericht dat hij nog niet binnen was. Later nog een keer... Toen kreeg ik te horen dat ie niet meer geleverd werd Ik gevraagd of ik het showmodel over mocht nemen als ik daar weer in de buurt kwam. Was goed, hij zou hem vast houden. Kom ik daar, is ie al verkocht (en dan vind ik hem alleen nog maar leuker, omdat ie nergens te krijgen is........ )
Haha ja een Finding Nemo klok! Daar wordt je wel heel blij van, maar of die mooi staat is een tweede
Ik zou echt niet weten wat voor klok. Ik vind moderne klokken wel erg gaaf, maar als er geen streepjes of nummers bij staan vergis ik mij snel in de tijd . Daarnaast kan ik niet tegen dat getik, dus een seconde wijzer hoeft er niet op! Dan blijft er niet veel over denk ik..
Ik heb een klok met een uil , kan maar niet wennen aan het getik dus hij hangt nog steeds niet
Lang niet geweest hier , huisje niks geworden. Kamer die ik heb wel veranderd en nu de muren nog opleuken , wil 2 canvassen boven me zit ruimte met de konijnen bij mijn ouders en 1 canvas met mijn kat die ik elke dag mis naast mijn bed. Dan heb ik nog een lege muur over maybe maar wat gekleurde stippen erop zetten!
Ik heb een klok uit de serie met die specht. Een zwarte langwerpige balk met een rode specht en zilvere wijzers. Dus nog een stuk strakker. Ik vind hem nog steeds prachtig, maar gebruik hem nooit om op klok te kijken.
Heb de Little Big Time van Karlsson. Ware het niet dat dat kleine rotkatje van me hem gesloopt heeft, de wijzers gaan niet meer rond..
Anoniem
Geplaatst: 07-04-13 23:43
Katten De kat bij mijn ouders had er 3 gesloopt tot we 1 vinden die kat proof was , die boef deed het ook nog eens midden in de nacht als niemand er was dus afstraffen was lastig
Mijn Kamer , geluid afzetten mijn commentaar is om te huilen om een beeld te scheppen waar ik de meeste tijd doorbreng. Mijn stoel voor de tv is mijn nieuwe 2dehands van mijn zus , daarboven komen dan 2 canvassen , mijn bed en dan links de muur achter de tv wil ik mijn kat , en de kale kant dan maar stippies
Kentaro
Geplaatst: 07-04-13 23:48
MM, ik vind die eerste en derde link wel erg leuk!!
Die klokken met die specht vind ik geweldig! Kwam toevallig laatst de 'boom' met specht als klok tegen. Super!!
Ik vind ze nog steeds prachtig, maar ik kan er echt geen klok op kijken.....
Ik bok altijd mobiel en google levert verschillende hits op die little big time, is dat een klok met enkel wijzers?
Leuk kamertje, wel krap zo of niet? Is het niet iets te verzetten zodat het wat ruimer voelt? Maar idd nog wat aan de muren en dan oogt het al weer heel anders.
Wij hebben zo'n grote klok van Ikea, die iedereen heeft zeg maar.
Ik wil binnenkort ook gaan proberen die vierkante klok met 'whatever' te gaan maken. Zit alleen nog even te denken hoe ik het canvas moet verstevigen. Ik dacht aan 3-5mm triplex. Iemand een idee?
Oh en ik heb donderdag een bankje gemaakt, wát een karwei zeg, pfffffffffff! Zal zo even de foto opsnorren.
Ik heb hem gemaakt van een pallet, ben er niet razend enthousiast over. Er moeten nog verstevigingsbalkjes tussen de poten aan de korte kanten. Ik maak de tekst 'Home Sweet Home' op de rugleuning en er komen wat emmertjes met bloemen op de zitting te staan.
Ik was zwáár gefrustreerd met het maken van het bankje. Het zaagblad van de decoupeerzaag vloog eruit, uitgerekend als vriendlief in het buitenland zit. Dus op m'n domst gekeken bij de Karwei en ze hebben dat ding weer erin gezet. Half uur later wéér. Toen kon ik niet meer zagen en moest alles met grof geweld. De poten waren scheef gezaagd, dus naar de Hornbach, poten láten zagen. Hij moet nog een keer in de beits, maar ben er ff klaar mee.