Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maris schreef:Die stoelen heb je gespoten neem ik aan ? En dat steigerhout, zijn dat gewoon losse planken die je zo kan kopen ?
Het is mooi geworden hoor !
. En je verbruikt in verhouding behoorlijk wat natuurlijk, omdat er een hoop doorheen loopt dus vandaar eerst goedkoper grijze grondverf. Ook dekt die heel goed.
Mag ik erbij? Ah toeoeoe? Please?! 
Shiloh schreef:Ja, die kun je in standaard maten bestellen. Zit er over te denken om straks voor de tuin zelf een loungebank te maken van steigerhout!
Het tafeltje moet nog gemaakt worden, maar dit zijn de voor en na foto's
Is overigens wel een giga pallet (ontzettend zwaar en moeilijk om alleen te mannen). Ik zou europallets aanraden, al staat daar statiegeld op dus is lastig (gratis) aan te komen.
Zo heb ik een halve pallet moeten verbouwen omdat de steunbalk te ver uit het lood lag en de maatvoering dus niet meer zou kloppen.
Veel werk, veel spierpijn, maar wat ben ik er blij mee! Het staat nog op blokjes, maar hier komen grove wielen onder te zitten. Staat leuk en is functioneel voor het verplaatsen van de bank (wil in de zon daar snikheet worden, dus dan gaat ie de schaduw in ;j )

Ja ik ga morgen even op jacht naar matrassen
Daar ga ik de zitting en rugleuning van maken en vervolgens nog wat losse kussens erin.... denk ik.... zie ik nog wel
Astaloca schreef:Nee, alleen als je de kussens erbij legt

Sjolvir schreef:Dat hamster dinges is leuk! Kan ie zo van hokje naar hokje hoppen.
Leuk! Zit er een goudhamster in?
Knopjes bij de xenos en online.
zit wel al een ander loopwiel in hoor. Deze was te klein maar had toen nog geen andere.MamaMiesje schreef: