Babsiej schreef:Sonja_vR schreef:ik mag komend jaar even extra bezuinigen, kreeg een rekening van de belasting, of ik per 9 februari even 1150 op kan hoesten
ik ga na oud en nieuw eerst bellen hoe dat zit, want verzamelinkomen is niet veranderd, alleen de loonheffing is van 1160 naar 60 gegaan, dus wil wel even weten waarom zeg maar ...
ga er van uit dat het klopt en ik gewoon de sjaak ben , maar ik wil wel alle info van die gasten hebben.
gaat over 2010 trouwens . daar heb ik indertijd eerst 800 euro over terug gekregen en gaten mee gevuld na uit elkaar gaan met ex... nu opeens 1150 betalen...fain
en bij dat bellen gelijk maar even melden dat ze dat dus echt niet in 1 keer gaan vangen
dalijk boodschappen doen... groente abbo ophalen en verder denk ik 2 tientjes extra boodschappen.
Ik doe de bewindvoering van mijn zusje en inderdaad zij had ook over 2010 een naheffing.. Had toendertijd 1046 teruggekregen en moet nu 1156 terugbetalen![]()
Ik heb even gekeken in de papieren van toen ( ik deed toen de bewindvoering nog niet dus heb niet alles ) maar zie bijvoorbeeld op de jaaropgave van het UWV dat er helemaal geen loonheffing is ingehouden, erg vreemd..
Ik vrees hier ook dat het gewoon betalen wordt...
Voor de rest haaaai allemaalBen al een paar topics meelezer en kijk even of er wellicht nog handige tips voor ons tussen kunnen zitten. Wij hebben het echt niet slecht maar vind het zonde om alles aan boodschappen uit te geven.
ik heb de heffingskorting bij de UWV er op zitten, werkgever uit 2010 heeft de eerste drie maanden ook die korting uitgevoerd ondanks dat ik aangegeven had op de papieren dat dat NIET moest, maar ja, dat gaat om een bijbaantje van 5 uur p/w,
dat zal dus idd om een max 200 euro te veel uitgevoerde korting gaan,m maar hoe ze van daar , op die 1150 komen, zelfs inclusief die 800 euro die ik al terug heb gehad...geen idee...
naja, maar bellen na oud en nieuw, misschien nog even mijn oom er naar laten kijken voor die tijd. (die is belasting advisuer oid) ik ga het wel zien. Heb me wel al neergelegd bij het idee van betalen, maar ja, misschien heb ik geluk (zal wel niet

volgende week weer hamsteren bij de app, maar hoop eigenlijk niet veel nodig te hebben, voorraad, feestdagen overschot en dergelijke.
en heb al een groentepakket betaald, hoef ik alleen op te halen donderdag.
Davinia : dat is ook zwaar niet tof zeg