Jargeau schreef:Verder nog satesaus met kokos, blikjes tonijn en snoepjes meegenomen.
Die kokos-sate heb ik ook gehaald, ben erg benieuwd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther91 schreef:Ik wilde vandaag drie van die grijs/bruine kaarsen staanders met een hart eromheen gaan halen bij de action. Waren ze zo goed als uitverkocht, nog maar 1 aanwezig. Iemand een idee of deze bij andere winkels nog wel aanwezig zijn? Dan weet ik namelijk of het de moeite waard is om van de week nog ergens anders te gaan kijken.
Deze bedoel ik maar dan in het grijs/ bruin.
mieske schreef:Esther91 schreef:Ik wilde vandaag drie van die grijs/bruine kaarsen staanders met een hart eromheen gaan halen bij de action. Waren ze zo goed als uitverkocht, nog maar 1 aanwezig. Iemand een idee of deze bij andere winkels nog wel aanwezig zijn? Dan weet ik namelijk of het de moeite waard is om van de week nog ergens anders te gaan kijken.
Deze bedoel ik maar dan in het grijs/ bruin.
Bij ons in Weert en in Budel waren ze nog volop te koop in verschillende kleuren
Jolien87 schreef:De Big Bazaar zegt mij niets.
Xenos daarentegen is één van mijn favoriete winkels. Ze hebben er zulke gezellige èn handige dingen.
Vanavond ook weer, las ik bij iemand op facebook dat die ooit een mini-fotostudio bij de Xenos heeft gekocht voor nog geen €30,-. Ik had hem regelmatig zien staan, maar nooit bedacht dat het heel handig is, aangezien ik heel veel foto's maak. Hoe verzinnen ze het?
Daarnaast kom ik er regelmatig voor bakspullen, heb ik veel spullen van de Delfts blauwe lijn en loop ik er graag rond om te kijken of ik misschien toch iets over het hoofd heb gezien wat ik eigenlijk al 25 jaar lang mis in mijn leven
Eigenlijk vergelijkbaar met het Action-virus dus.
kohtje schreef:Ok een blonde vraag wat is bb creme?