Sorriso schreef:Melisjeee schreef:Ik snap jullie punt wel, dit was ook altijd de rede dat ik eigenlijk pas op mn 24e zou gaan beginnen. Maar na wat rekenen en verstandig nadenken lijkt het wel een veilige optie te zijn, anders zou ik het nooit doen! En zouden mn ouders het overigens ook nooit goed vinden!
Morgen belt de rijschool me om een afspraak te maken voor een eerste les!
Ik denk dat het goed moet kunnen. Wordt wel een test voor je geduld, voor je vol vermogen mag.
Leuk joh, spannend, hopelijk al snel!
En laat ik nou net geen geduld hebben

. 

weet niet waar ik last van had afgelopen weken.
Moet tenslotte wel een paardentrailer achter. Dus een 2 liter motortje was wel een vereiste
Ze hadden alle laarzen al ingepakt voor de motorbeurs en konden mijn paar dus niet zo snel vinden.. Hebben alles moeten doorzoeken en toen ze ze eindelijk gevonden hadden, waren ze te laat voor de verzending naar PostNL. Huilie!
Nu speelde het weer denk ik ook wel mee. We lessen meestal langs een meer en daar waren gister van die valwinden, het regende behoorlijk en het ging nog hagelen tussendoor. Zit je toch even wat minder fijn. Maargoed, goed dooroefenen en dan komt het goed! Instructeur heeft er nog steeds vertrouwen in haha. Was ook pas les 10 
' Wel waar overigens haha!
Heb er wel ontzettend veel zin in, maar het idee dat je zoveel kracht onder je kont heb...