Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liekensancho schreef:@ mariska, dan valt het toch wel mee met prijzen, dan heb je zo'n 4 ons ijs dus als ik het zo op tel?
nou, stuur maar door die aardbei variant, dan kan ik de visite ook eens wat anders voorschotelen dan de zelf gemaakte kwarktaart of gekochte taart etc.![]()
Ik kan ook wel googlen maar vind het van iemand die iets zelf gemaakt heeft toch beter dan zomaar klakkeloos een recept van internet halen.
Sheran schreef:Die zakken heb ik ook wel eens zien liggen inderdaad. Het zou mijn keus niet zijn trouwens, 25 euro per maand aan rijst vind ik wel erg veel voor mijn eigen huishouden.
Mijn voornaamste manier van besparen is dat ik dingen niet koop omdat ik ze te duur vind. Nootjes doort een gerecht? neuh, laat maar weg. Dure cola of goedkope cola? ik wen wel aan de goedkope, het is toch allemaal water en suiker. QAlleen bij fruitsap ben ik wat kritischer, maar dat drink ik dan ook praktisch nooit.
Ik heb heel lang moeten wennen aan de vruchtenhagel van AH eigen merk en vind het eigenlijk nog steeds niet lekker. Maar ja, dan eet ik wel wat anders
jonur schreef:Moet je wel de dure uit fles nemen, die uit een pak is niet zo heel smakelijk. Offtopic: Wat is prins toch leuk
.
liekensancho schreef:@mri, dat met die blikjes was ons hier ook opgevallen, dat smaakt ons ook niet meer.. vreemd
mijn man eet graag ( duur) ijs van ben en jerreys etc.. zou een ijsmachine met leuke receptjes nu wat zijn? Iemand ervaringen met zélf lekker ijs maken?