Ik heb voor behang gewoon behanglijm gebruikt . Spuitlijm heb ik nogal wat problemen mee gehad vroeger, omdat dat niet zo bewerkbaar is. Daar kun je moeilijk bij herstellen.
Kijk, dat is waardevolle informatie. Beetje kunnen schuiven is wel makkelijk ja
MamaMiesje
Geplaatst: 16-09-12 13:34
Er zijn van Perfax kleine ( en ook wel grotere trouwens) potjes Extra Sterke behanglijm voor sierranden, dat werkt ook prima bij t bekleden van laatjes en kastjes
En moest wel de bluerayspeler op z'n kant/rechtop zetten, want die was zo debiel breed dat hij niet in het kastje paste Daar maakt mijn hubbie zich wel zorgen om want "Ja..nu doet hij het wel, maar... "
En ze komen aan de muur te hangen? Sjah...dan denk ik: of allemaal whitewash want ze blijven open en dus al vrij 'druk' als ze gevuld zijn. Of je gaat voor een bold statement en je verft ze lekker knal aqua en stopt ze daarna ook nog vol met je spullen
Boeken en prul waarschijnlijk! Ga weer naar school dus heb hoop boeken/schriften etc. wat ik kwijt moet... En heb maar 1 klein theekastje voor al het papierwerk en verder nog niet echt opruim mogelijkheden in de woonkamer...
Ik heb er overigens 10. Dus kan het onderste plaatje ook namaken. Morgen in huis maar eens stapelen en kijken wat het leukst is! Ik ben helemaal enthousiast. Als de kast klaar is gaat de boekenkast naar de hal en dan daar mee verder knutselen. En dan mijn salontafel bij mijn ouders van de hooizolder trekken!