Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HinkeLover_ schreef:Ik denk dat die rozen dan papieren waren, want die waren er vrijdag inderdaad ook niet meer.
Ben ook nog opzoek geweest naar de muffinvorm. Laatst hadden we eentje meegenomen voor 12 stuks. Geloof €5? In een andere winkel zagen we dezelfde liggen voor €12We wilden er nog wel eentje bij hebben, maar de Action had ze helaas niet meer
barbar schreef:HinkeLover_ schreef:Ik denk dat die rozen dan papieren waren, want die waren er vrijdag inderdaad ook niet meer.
Ben ook nog opzoek geweest naar de muffinvorm. Laatst hadden we eentje meegenomen voor 12 stuks. Geloof €5? In een andere winkel zagen we dezelfde liggen voor €12We wilden er nog wel eentje bij hebben, maar de Action had ze helaas niet meer
bedoel je die metalen van 4nogwat?
hier hadden ze nog een hele stapel bovenop het schap.
HinkeLover_ schreef:Er staat nu een bakvorm voor 12 muffins op de site bij de 100 nieuwste artikelen. Maar die is van siliconen.Ja, zo'n bakvorm waar je 12 muffins in kunt maken. Jammer! Ik kon ze dus niet vinden. Heb er ook niet meer naar gevraagd, want we werden er uitgestuurd omdat het 6 uur wasVolgende keer beter! Dat is weer een straf om er nog een keer naartoe te moeten
Puera schreef:Er staat nu een bakvorm voor 12 muffins op de site bij de 100 nieuwste artikelen. Maar die is van siliconen.
FuGeLiCu schreef:KloptZoiets hebben ze ook in metaal. Echt super handig!
Ik zoek alleen de papieren vormpjes voor er in.