Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_JY_ schreef:Ik heb de HTC One S, voor €329 bij Alternate.nl, los toestel, zwart.Ik heb hem sinds zaterdag en hij bevalt helemaal prima!
GaitMonster schreef:Ik vind de telefoons allemaal zo groot worden. De Iphones hebben nog wel een fatsoenlijk formaat, maar de S3 (en S4 ook denk ik) zijn zo groot, dat vind ik helemaal niet handig.
amoj schreef:Ik heb even een vraagje, ik wil een nieuwe mobiel aan gaan schaffen, maar wil niet te veel uitgeven. Max. 50/75 euro.
Zonder abonnement! Gewoon prepaid.
Dit wil ik er mee kunnen:
*internet (bokt/facebook/schoolpagina)
*vooral smsen/soms bellen
Weet iemand eentje? Hij hoeft niet heel mooi te zijn maar vooral functioneel.
JCDJK schreef:amoj schreef:Ik heb even een vraagje, ik wil een nieuwe mobiel aan gaan schaffen, maar wil niet te veel uitgeven. Max. 50/75 euro.
Samsung Galaxy Y?
amoj schreef:Ik heb even een vraagje, ik wil een nieuwe mobiel aan gaan schaffen, maar wil niet te veel uitgeven. Max. 50/75 euro.
amoj schreef:Ik ben nogal een kneus is mobiele telefoons, maar ik dacht dat internet gratis was?
Ja moet ik even kijken, maar heb het liefst nieuw ivm garantie.
JCDJK schreef:Is er niet denk ikamoj schreef:Ik heb even een vraagje, ik wil een nieuwe mobiel aan gaan schaffen, maar wil niet te veel uitgeven. Max. 50/75 euro.
Weet iemand eentje? Hij hoeft niet heel mooi te zijn maar vooral functioneel
prugelpiet schreef:Iemand ervaringen met wolfgang? Heb een mooie gezien maar kent het merk niet