Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Ik heb hem net binnen!
Ben nu een Apple ID aan het aanmaken, maar ik kan dat niet afsluiten zonder dat ik gegevens moet invullen om te betalen. Ik heb geen creditcard ofzo, dus hoe moet ik dat dan doen? Kan ik dat niet omzeilen?
Heb me nu aangemeld bij Click and Buy, maar als ik dan in Itunes op "Ga Door" klik, kom ik alleen maar op de site van Click and Buy... Dus ik kan mijn registratie niet afmaken en geen (gratis) app's op mijn Iphone zetten...
Marrit13 schreef:Nee kun je niet omzeilen, volgens mij moet je die wel invullen
Sanneh14 schreef:Hoihoi,
Ik kom even binnenvallen.. Ik heb nu sinds anderhalf jaar een iphone, en ben dr hartstikke blij mee! Maar.. met Tmobile iets minder. Ik vroeg me af of jullie dit probleem kennen.
Ik heb een iphone i150 abbo, waarbij ik op de 5e van de maand nieuw tegoed krijg. Dit heb ik afgelopen woensdag dus ook gekregen. Nu keek ik net op de belstatus en, tot lichte schrik, zie ik daar staan dat mijn overige kosten 0,43 euro zijn.. Dus ik gelijk kijken: 'wat heb ik dan gedaan?'
Alle nummers die ik gebeld heb zijn van mijn ouders en vriendinnen in groningen. Zelfde geld voor sms, allemaal nederlandse nummers dus..
Komt bij dat mijn bundel onbeperkt internet bevat, dus eigenlijk zou het niet kunnen door het gebruik van apps. Ik heb net t-mobile gebeld en daar kreeg ik een -niet al te vrolijke- man aan de telefoon die me niet kan helpen. Ik heb namelijk gevraagd of ze enig idee hebben waar het van zou kunnen komen, zodat ik verdere kosten kan voorkomen..
Iemand hier bekend met dit 'probleem?' (0,43 euro is niet veel.. maar ben bang dat het oploopt en dat het dan wel veel wordt..)
ILOVE_TARA schreef:Vraagje..
Weet iemand of de iPhone 4 versie 4.1 al unlocked kan worden? Ik heb 'm nu al een paar maanden en degene die 'm voor me gaat unlocken blijft maar zeggen dat de unlock nog niet uitgebracht is, terwijl ik van een paar anderen heb gehoord dat het wel al kan. Wil m'n iPhone nu eindelijk wel eens een keer gaan gebruiken..
eilleen333 schreef:Hoe kan je programma's uitzetten zodat ze niet op de achtergrond blijven draaien? Neem aan dat dat ook niet echt bevordelijk is voor het lang meegaan van de batterij? Of maakt dat niet uit?
En hoe lang doen jullie ongeveer met je batterij? Hoor er hele wisselende verhalen over.
manzano schreef:eilleen333 schreef:Hoe kan je programma's uitzetten zodat ze niet op de achtergrond blijven draaien? Neem aan dat dat ook niet echt bevordelijk is voor het lang meegaan van de batterij? Of maakt dat niet uit?
En hoe lang doen jullie ongeveer met je batterij? Hoor er hele wisselende verhalen over.
Die vraag wordt ongeveer elke 5 pagina's gesteld