[Centraal]Iphone, vragen, tips, enz.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanneh14

Re: [Centraal]Iphone, vragen, tips, enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:38

Ben bang dat wij toch op het de specificatie aan het einde van de maand moeten wachten ;) Bij mij lijkt het tot nu toe niet verder op te lopen. Wie weet is het wel een foutje van Tmobile :)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:20

Ik heb hem net binnen :D !

Ben nu een Apple ID aan het aanmaken, maar ik kan dat niet afsluiten zonder dat ik gegevens moet invullen om te betalen. Ik heb geen creditcard ofzo, dus hoe moet ik dat dan doen? Kan ik dat niet omzeilen?

Heb me nu aangemeld bij Click and Buy, maar als ik dan in Itunes op "Ga Door" klik, kom ik alleen maar op de site van Click and Buy... Dus ik kan mijn registratie niet afmaken en geen (gratis) app's op mijn Iphone zetten...

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 18:33

Click and Buy is wat lastig om te activeren maar je moet gewoon blijven volhouden en het lukt vanzelf :j Hoe ik het uiteindelijk precies heb gedaan; geen flauw idee hahaha.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:56

eilleen333 schreef:
Ik heb hem net binnen :D !

Ben nu een Apple ID aan het aanmaken, maar ik kan dat niet afsluiten zonder dat ik gegevens moet invullen om te betalen. Ik heb geen creditcard ofzo, dus hoe moet ik dat dan doen? Kan ik dat niet omzeilen?

Heb me nu aangemeld bij Click and Buy, maar als ik dan in Itunes op "Ga Door" klik, kom ik alleen maar op de site van Click and Buy... Dus ik kan mijn registratie niet afmaken en geen (gratis) app's op mijn Iphone zetten...

Nee kun je niet omzeilen, volgens mij moet je die wel invullen -O-

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:04

Marrit13 schreef:
Nee kun je niet omzeilen, volgens mij moet je die wel invullen -O-

Naja, dat heb ik inmiddels ook gedaan, maar dan krijg ik gezeur dat mijn account daar het niet doet. Dat ie niet goedgekeurd is... (Bij Click and Buy).
Als ik via Itunes door wil klikken als ik als betaaloptie Click and Buy heb gedaan, dan gaat ie steeds naar de site en daar zegt ie dus dat mijn account niet goedgekeurd is...

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:08

Sanneh14 schreef:
Hoihoi,

Ik kom even binnenvallen.. Ik heb nu sinds anderhalf jaar een iphone, en ben dr hartstikke blij mee! Maar.. met Tmobile iets minder. Ik vroeg me af of jullie dit probleem kennen.

Ik heb een iphone i150 abbo, waarbij ik op de 5e van de maand nieuw tegoed krijg. Dit heb ik afgelopen woensdag dus ook gekregen. Nu keek ik net op de belstatus en, tot lichte schrik, zie ik daar staan dat mijn overige kosten 0,43 euro zijn.. Dus ik gelijk kijken: 'wat heb ik dan gedaan?'
Alle nummers die ik gebeld heb zijn van mijn ouders en vriendinnen in groningen. Zelfde geld voor sms, allemaal nederlandse nummers dus..
Komt bij dat mijn bundel onbeperkt internet bevat, dus eigenlijk zou het niet kunnen door het gebruik van apps. Ik heb net t-mobile gebeld en daar kreeg ik een -niet al te vrolijke- man aan de telefoon die me niet kan helpen. Ik heb namelijk gevraagd of ze enig idee hebben waar het van zou kunnen komen, zodat ik verdere kosten kan voorkomen..

Iemand hier bekend met dit 'probleem?' (0,43 euro is niet veel.. maar ben bang dat het oploopt en dat het dan wel veel wordt..)

Heb je servicenummers gebeld? Die zitten niet bij je bundel in. Of misschien iets over je bundel gesmst/gebeld.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:52

Oh ja, en nog een klein vraagje over de Iphone zelf. Kan je ergens zien hoe vol hij is (zonder dat je hem aan de pc legt en in Itunes kijkt?)

Hierbij bedoel ik officieel het geheugen, maar batterij is ook goed (maar ik neem aan dat ik dat alleen aan het icoontje rechtsbovenin kan zien?)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:02

Je kan langs dat icoontje ook instellen dat er staat hoeveel % batt je nog hebt...

En je kunt bij instellingen zien hoeveel je geheugen en verbruik enzo is.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:26

Vraagje aan mensen met de i phone 4 welke gb hebben jullie? 16 of 32?
Zit je geheugen gauw vol of valt dat mee?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:43

Ik heb die van 16GB nu bijna een week en volgensmij moet je ernstig je best doen hem vol te krijgen. Haha!

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 01:01

Ik heb de 16 gb al een aardige tijd en er staan 3 pag aan APP's op.

Waaronder een map met aardig wat spellen en hij zit nog lang niet vol.
Ow ja, iPod is ook aardig gevuld met muziek ;)

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 02:03

Vraagje..
Weet iemand of de iPhone 4 versie 4.1 al unlocked kan worden? Ik heb 'm nu al een paar maanden en degene die 'm voor me gaat unlocken blijft maar zeggen dat de unlock nog niet uitgebracht is, terwijl ik van een paar anderen heb gehoord dat het wel al kan. Wil m'n iPhone nu eindelijk wel eens een keer gaan gebruiken.. :)

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:07

Volgens mij is die break nog niet "officieel" uit

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:10

ILOVE_TARA schreef:
Vraagje..
Weet iemand of de iPhone 4 versie 4.1 al unlocked kan worden? Ik heb 'm nu al een paar maanden en degene die 'm voor me gaat unlocken blijft maar zeggen dat de unlock nog niet uitgebracht is, terwijl ik van een paar anderen heb gehoord dat het wel al kan. Wil m'n iPhone nu eindelijk wel eens een keer gaan gebruiken.. :)

ow edit, ik haal er 2 door elkaar :+

geen flauw idee zal eens vragen

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:58

Ik heb de 32gb maar hoe ik het ooit vol moet krijgen haha geeeen idee

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:28

Hoe kan je programma's uitzetten zodat ze niet op de achtergrond blijven draaien? Neem aan dat dat ook niet echt bevordelijk is voor het lang meegaan van de batterij? Of maakt dat niet uit?

En hoe lang doen jullie ongeveer met je batterij? Hoor er hele wisselende verhalen over.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 16:38

eilleen333 schreef:
Hoe kan je programma's uitzetten zodat ze niet op de achtergrond blijven draaien? Neem aan dat dat ook niet echt bevordelijk is voor het lang meegaan van de batterij? Of maakt dat niet uit?

En hoe lang doen jullie ongeveer met je batterij? Hoor er hele wisselende verhalen over.

Die vraag wordt ongeveer elke 5 pagina's gesteld :=

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 16:39

Vicky_88 schreef:
Ja!
2 keer op de homebutton. Dan krikg je alle apps te zien die je hebt geopend, eentje lang vasthouden tot ze gaan trillen en dan links in het hoekje van de app staat een verwijderknopje :)

Op de vorige pagina zelfs ;)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:54

manzano schreef:
eilleen333 schreef:

Die vraag wordt ongeveer elke 5 pagina's gesteld :=

Ik heb hem wel vaak voorbij zien komen, maar kon het antwoord net niet meer vinden (ondanks het feit dat ik sinds 24 november alles gelezen heb).
Maar ik heb het weer gevonden...

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:59

HouVanUtopia schreef:
Je kan langs dat icoontje ook instellen dat er staat hoeveel % batt je nog hebt...

Waar kan je dat percentage batterij instellen?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:11

elias schreef:
HouVanUtopia schreef:

Waar kan je dat percentage batterij instellen?

Bij instellingen, algemeen, gebruik :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:27

Hallo allemaal!

Ik zou jullie wat willen vragen...

Ik kan een ipod 3g 32gb voor 160 euro overnemen. Ik heb een applicatie op mijn huidige telefoon geinstalleerd, waardoor ik met de ipod, via de internet verbinding van mijn telefoon kan internetten.

Maar ik kan ook een iphone 3g 8gb voor 160 euro overnemen. Hiermee zou ik dus precies hetzelfde kunnen als met de ipod, maar dan moet ik alleen een extra abbo nemen voor het internet.

Vooralsnog wil ik mijn huidige telefoon gewoon blijven gebruiken en de evt Iphone dus min of meer als ipod gebruiken. Welke zouden jullie nemen? (qua hoeveelheid gb verwacht ik dat 8gb genoeg is)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:46

Dan zou ik gaan voor de Ipod. Ten eerste hoef je dan dus niet een aprt internetabonnement af te sluiten, en je hebt meer opslag ruimte ;) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:48

Ik zou voor de iPod gaan. (ik zou persoonlijk die iPhone wel willen hebben, voor maar 160 euro. _O- ) Maar omdat je aangeeft de iPhone niet als telefoon gaat gebruiken, zou ik inderdaad voor de iPod kiezen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:50

Je kan ze ook allebei nemen en de Iphone met winst verkopen ;)