HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:48

nou op dat moment was het nog dicht bij huis :P
woon daar nu gewoon niet meer, en wist toen nog niet dat ik ging verhuizen xD

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:49

ooh hihihi ja dat kan ook natuurlijk :=
blijft wel balen van je scherm!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:52

ja baal er ook flink van..
gelukkig valt het niet zo heel erg op, het is net een hoekje rechtsonderin en iets daarnaast is er een klein stukje uit :(
maargoed, kan ik nu toch niets meer aan veranderen, hoop alleen dat het hierbij blijft en dat ze niet doorscheuren ofzo :+

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:57

dat hoop ik ook voor je!

mijn telefoon is net bezorgd door de post :):)
Snel opladen dat ding :))

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:12

Heeft iemand hier toevallig een Flyer?

Ik ga zo mijn, ooit in een opwelling bij mijn abonnement gekochte Tab inruilen voor een Flyer, kan niet wachten :o

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:02

Ik :))

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:28

Weet jij hoe je kunt voorkomen dat je oproepen mist?
Ik heb nl 2 sim kaarten, maar wanneer ik de flyer aanzet VIA mobiel netwerk gooit hij alle telefoonverkeer gelijk op voicemail... das niet mijn bedoeling. Las er meerdere klachten over op i-net maar nog geen oplossing :)

En weet je toevallig nog leuke apps? Werkt het videobellen goed?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:53

Gebruik 'm niet als telefoon dus geen idee :').

Leuke apps staan heel veel op internet. Sleep Droid gebruik ik veel, PinkPad en Angry Birds.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:22

Kik hoef hem ook niet als telefoon te gebruiken maar wil wel via 3G kunnen internetten, maar wanneer ik dat nu doe blokkeert hij gelijk al het belverkeer op mijn desire, gewone mobiel dus... dat is niet handig...

Oh, en ik kan geen market apps downloaden kom ik net achter....¦(

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 22:25

Heeft iemand hier toevallig de chacha? Ik vind hem zo gaaf om te zien! Wil hem misschien gaan kopen maar heb totaal geen ervaring met htc. Is ie fijn?

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 23:12

Ik ben blij met mijn foon :D zit er al de hele dag mee te spelen :P
Had alleen een paar keer dat sommige apps niet wouden Installeren,meer mensen die hier wel eens last van
hebben???

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 23:18

imd schreef:
kun je installeren ja :j

waarom wil mijn desire s geen pdf documenten openen? als ik een pdf wil openen (heb adobe reader) gaat ie swype opnieuw installeren :?

Kun je mij misschien ook vertellen waar? :o want ik kan het nergens vinden :o

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 08:27

beta.swype.com geloof ik..

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:18

silby schreef:
imd schreef:
kun je installeren ja :j

waarom wil mijn desire s geen pdf documenten openen? als ik een pdf wil openen (heb adobe reader) gaat ie swype opnieuw installeren :?

Kun je mij misschien ook vertellen waar? :o want ik kan het nergens vinden :o

Ik heb swype in een bestand, kan m zo naar je mailadres sturen als je wilt =)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:34

Regenpier schreef:
Heeft iemand hier toevallig de chacha? Ik vind hem zo gaaf om te zien! Wil hem misschien gaan kopen maar heb totaal geen ervaring met htc. Is ie fijn?

Ben ik ook erg benieuwd naar! Ik lees ook dat het scherm echt klein is, maar is dat in werkelijkheid ook zo? Ik heb de ChaCha wel gezien, maar weet niet hoe het scherm bevalt bij intensief gebruik. Ik wil in principe alleen de telefoon gebruiken voor mail/sms/telefonie, en af en toe wat kleine internetdingetjes. Ben geen fanatieke internetgebruiker dus.
Ik twijfel namelijk tussen de iPhone ( :D ) en de HTC ChaCha.. ChaCha is veel goedkoper, maar vraag me af of de gebruiksvriendelijkheid dus wel goed is..

Edit: komt Facebook overal op de telefoon terug, omdat het ook wel 'DE Facebook telefoon' word genoemd? Heb namelijk geen Facebook, dus dat hoeft voor mij allemaal niet... Weet wel dat er een FB knopje op zit, maar die sla ik gewoon over dan :+

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 10:46

Kiwipitje schreef:
Ik gebruik het programma Spotify op mijn HTC Flyer. Over het algemeen ben ik blij met dit programma. Ik heb een abonnement bij mijn Spotify programma zodat ik nummers offline kan beluisteren. Hier zit echter meteen het probleem. Het synchroniseren gaat heel erg moeizaam.

Probleem 1 Spotify geeft regelmatig aan dat ik offline ben (offline flikkert echt in beeld, dus dan weer wel, dan weer niet). Dit klopt niet aangezien ik thuis constant verbonden ben met WIFI en al mijn andere apps met internet dan ook gewoon werken. Ook via het mobiele netwerk krijg ik dezelfde melding.

Probleem 2 Wanneer Spotify niet aangeeft dat ik offline ben synchroniseert hij de niet gesynchroniseerde nummers niet tenzij ik eerst weer de gehele cache leeg, uitlog en weer opnieuw inlog. Vaak onstaat dan eerst weer probleem 1. Zo niet dan begint het synchroniseren. Ik heb nog niet meegemaakt dat ie alles volledig gesynchroniseerd heeft. Ook als ik nieuwe nummers in een offline playlist plaats worden deze vaak niet gesynchroniseerd. Is er een manier om dit te forceren? Iedere keer de gehele cache wissen lijkt mij niet de oplossing.

Zelf heb ik al geprobeerd om het programma opnieuw te installeren. Dit heeft niet geholpen en dezelfde problemen bleven voorkomen.

Wie o wie weet de oplossing?

Citaat:
Thanks for your message!

You are indeed correct, there are some issues with Spotify on HTC Flyer and other Android tablets.
Since we don't support Tablets yet, we can't guarantee that it will work with them.

When looking at your account, I see that there is an Android device (most likely your HTC Flyer) that will not sync correctly.

Having an Android 3.x app is something we want to do at some point but as with all development plans we don't discuss future releases.
When we have something to say about a dedicated Android 3.x app we'll be sure to let everyone know.

I'm sorry for any inconvenience!
Voorlopig dus nog even niet downloaden met een Android tablet |(

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 17:26

corine1981 schreef:
Kik hoef hem ook niet als telefoon te gebruiken maar wil wel via 3G kunnen internetten, maar wanneer ik dat nu doe blokkeert hij gelijk al het belverkeer op mijn desire, gewone mobiel dus... dat is niet handig...

Oh, en ik kan geen market apps downloaden kom ik net achter....¦(

Ben eruit, nu ja, heb en oplossing, gebruik mijn gewone telefoon als wifi hotspot en dan gaat het goed, Flyer staat dan op vliegtuig modus.

Na en complete reboot werkt het downloaden via de app Store ook en heb gelijk slide-it geïnstalleerd, de swype functie voor niet Android telefoons :)

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:56

Szan schreef:
Regenpier schreef:

Ben ik ook erg benieuwd naar! Ik lees ook dat het scherm echt klein is, maar is dat in werkelijkheid ook zo? Ik heb de ChaCha wel gezien, maar weet niet hoe het scherm bevalt bij intensief gebruik. Ik wil in principe alleen de telefoon gebruiken voor mail/sms/telefonie, en af en toe wat kleine internetdingetjes. Ben geen fanatieke internetgebruiker dus.
Ik twijfel namelijk tussen de iPhone ( :D ) en de HTC ChaCha.. ChaCha is veel goedkoper, maar vraag me af of de gebruiksvriendelijkheid dus wel goed is..

Edit: komt Facebook overal op de telefoon terug, omdat het ook wel 'DE Facebook telefoon' word genoemd? Heb namelijk geen Facebook, dus dat hoeft voor mij allemaal niet... Weet wel dat er een FB knopje op zit, maar die sla ik gewoon over dan :+

Haha ja daar ben ik ook benieuwd naar! Want ik heb dus ook geen Facebook ;)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 22:38

Heb mijn telefoon al ruim 2 weken weer terug van repareren en hij doet het weer super! :D Super service. :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:47

Misschien is hier iemand die mij kan helpen. SInds gisteren heb ik de HTC desire S. Vanochtend HTCSync op de computer geinstalleerd, niks geen foutmelding of wat dan ook gehad. Maar als ik nu de telefoon aansluit, krijg ik de melding dat HYCSync niet gevonden word op de computer. Terwijl hij er toch echt op staat. Op de computer krijg ik de melding dat er geen telefoon is aangesloten.

Wat doe ik verkeerd?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 21:44

Hmpf geen idee.. waar gebruik je htc sync voor eigenlijk :P

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:14

__Marije__ schreef:
Hmpf geen idee.. waar gebruik je htc sync voor eigenlijk :P

Ben ik ook eigenlijk benieuwd naar, !! haha

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 08:55

Om je telefoon en computer te synchroniseren. Oa voor je agende en je email. Maar dan moet het dus wel werken.....

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 09:08

Ik breek hier ook even in... mijn man heeft een HTC telefoon waar hij erg blij mee is trouwens. Nu heeft die oen zijn telefoon laten vallen... met als gevolg een flinke barst in het scherm.
Is dat te repareren en zo ja, wat kost dat?

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 09:35

@Wendy, bij mij iets van €175...zonde hè! Maar ze zijn ook best kwetsbaar, die schermpjes.