Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En iedereen die aan het klussen is; succes haha!
Nu druk druk met klussen, we willen er zo graag zondag inzitten
Behang wat eraf moest is er allemaal af en die muren zijn allemaal al voorbehandeld voor het schilderwerk (we doen toch geen glasweefselbehang maar structuurverf met een kleurtje
) zodat we morgen een deel kunnen schilderen. Het andere deel schilderwerk (slaapkamer) wordt zaterdagochtend gedaan aangezien het plafond daar morgenochtend wordt gewit en dat moet even flink drogen 
Zal morgen eens wat foto's maken, en dan af en toe tot het eindresultaat. Ben benieuwd wat jullie er uiteindelijk van vinden 
Tot snel!! (met foto's)
Leuk he je eigen plekkie.
(intree is €11,50 p.p. met onbeperkt eten [patat enzo] en onbeperkt drinken [ranja, koffie, thee] en uiteraard vrij in alle atracties) mijn mannetje hield het na 20 frikandellen voor gezien en hij heeft nog verloren ook

) maar heb mijn huis te koop in Hoogeveen. Ben hier bij mijn vriend gaan wonen. Borger is nu idd kneiterdruk.. Moet zo naar de winkel, kan je je lol op met al die toeristen 
Emmen is ook prima te doen hoor, kwartiertje..
Tokkies! Echt, allemaal crocks en goud 

Veel paardenmensen en gewoon een leuk dorp, niet teveel ons kent ons..
een appartement in de binnenstad met eigen parkeerplaats 26 augustus is de overdracht
Citaat:Had altijd het idee: verkopen kan voorlopig nog laaaang niet want ik krijg er nooit de prijs voor die ik aan hypotheek heb. Maar gisteren ineens het licht gezien, als ik goedkoper ga hoef ik ook helemaal niet de hypotheekprijs. Dan wordt de hypotheek alleen maar lager!