Doe mij er dan maar 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Mocht er iemand nog een 3GS 16GB [32GB mág, hoeft niet] te koop hebben, heb ik zéér veel intresse!
Ik wil namelijk wel de 3GS, met name om de software updates van het 3G naar 3GS systeem o.i.d (:
Ik ga misschien mijn ouders vragen of ze voor mijn slagen m'n toestel geld willen betalen, dat ik er eentje met abbonement bij Vodafone bestel ofzo, of via iVoordeel.nl
Josefien schreef:ja ik sprak net een jongen die wat handelt in die dingen en die bestelt alles uit de VUS en die heeft de iPad al en daar betalen bedrijven grif 1300 euro voor (en ze moeten iets van 600 euro gaan kosten geloof ik?). als de 4G in VS uit is heeft hij ze de week erop al. Moet je niet vragen wat die kosten...
goh dat What's app is handig, gratis smsen! blijf bezig..
amies100 schreef:Courses schreef:Mocht er iemand nog een 3GS 16GB [32GB mág, hoeft niet] te koop hebben, heb ik zéér veel intresse!
Ik wil namelijk wel de 3GS, met name om de software updates van het 3G naar 3GS systeem o.i.d (:
Ik ga misschien mijn ouders vragen of ze voor mijn slagen m'n toestel geld willen betalen, dat ik er eentje met abbonement bij Vodafone bestel ofzo, of via iVoordeel.nl
Ik heb vorige week een 375 min abbo afgesloten bij vodafone en moest 143 euro bijbetalen voor de
3GS
_Veronique_ schreef:Ik heb gister een test gedaan wegens de belabberde snelheid via t-mobile (heb geen 3g bereik thuis). http://testmyiphone.com/results/w952Rt3570P
0.07 Mbps (67 Kbps / 8 kB/s)
Transferred 1792 KB in 219.7 seconds.