Ik heb vandaag besloten om op de nieuwe sony e-reader te wachten, nog een maandje wachten dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evony schreef:oke, dus ik zou daar eventueel ook boeken op kunnen zetten?
Ik heb vandaag besloten om op de nieuwe sony e-reader te wachten, nog een maandje wachten dus
Iris1702 schreef:Die ziet er ook interessant uit, zou voor kij ook een optie kunnen zijn ipv de archos...
150 euro vind ik nog wel betaalbaar.
Ik vraag me alleen af of 6 inch niet te klein is om op te lezen???????????
Siamsmeesje schreef:Evony schreef:oke, dus ik zou daar eventueel ook boeken op kunnen zetten?
Er is een verzameldropbox, waar een paar mensen de inlog van hebben, iedereen dropte maar raak in eerste instantie
Maar Veulen84 is nu alles aan het uitzoeken en opnieuw aan het indelen.
Die nieuwe Sony's lijken me ook heel erg mooi, ook met wifi zag ik
Siamsmeesje schreef:Ik heb zelf toen ook de keus gehad tussen de Archos 70b en de Pocketbook IQ 701.
Voor mij was de doorslag dat de meeste commentaren de behuizing van de Archos betrof. Uiteindelijk heb ik dus de Pocketbook gekocht, en die kan ongeveer hetzelfde.
@Nexxa, wat is jouw ervaring met de behuizing van de Archos tot nu toe? M'n zus overweegt hem ook, maar die vind m'n Pocketbook ook niet verkeerd. Dus ik ben nu wel benieuwd naar een first hand experience
koetje10 schreef:@NessaX, ik vind die van jou eigenlijk wel leuk, maar kon niet zo snel vinden of je ook aantekeningen kan maken? Dat lijkt me op zich wel handig aangezien ik nu ook veel markeer in de artikelen die ik lees. En weet je toevallig ook of die online shop ook in NL bezorgt (kosteloos of niet?)
NessaX schreef:Ik weet niet wat je precies bedoelt met behuizing
Het "zwarte" gedeelte?Die is redelijk stevig.
Veirl schreef:Dag dames,
Ik zoek drie boeken. Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen.
1. De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween - Jonas Jonasson
2. Voor ik ga slapen - S.J. Watson
3. Mijn zus woont op de schoorsteenmantel - A. Pitcher
Als iemand een van deze boeken (of allemaal) als e-book heeft dan zou ik die graag willen ontvangen op ann.j@live.nl
Alvast eeeeeeeeenorm bedankt.