Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lepinto schreef:ik heb een samsung starik heb hem simlockvrij laten maken voor 10 euro maar in het begin ging de batterij een week mee en nu om de dag opladen en hij word heel snel sloom en loopt soms een beetje vast en hij kan er slecht tegen als die een beetje vochtig word door regen ofzo. maar verder vind ik het een mooie en leuke telefoon voor weinig geld !
teun schreef:Ik heb ook een probleem met mijn star.
Hij zit altijd in mijn in broekzak, nooit problemen mee, maar de laatste tijd constateer ik heel vaak dat als ik hem van toestvergrendeling afhaal ik mijn pincode scherm krijg. Hij heeft zich dus op de een of andere manier afgemeld.
Staat dus nog wel aan, maar afgemeld bij provider. 't is ook gecontroleerd, ik ben dan niet meer bereikbaar.
Zijn er meer met dit probleem????????
Aranel schreef:Even een schopje, ook ik heb een vraag over de Star.
Heb deze nu als tijdelijke mobiel, mijn eigen wordt nu gerepareerd als t goed is.
Waaaar moet in godsnaam die SD kaart in, kan 't nergens vinden
En ik wil 'm er wel zo snel mogelijk in hebben, al mijn contacten staan daar op namelijk.
miek140 schreef:Oeh, dat is lastig te vinden inderdaad.
Als je de batterij eruit haalt, en je houd de bovenkant van je af, dan zit het gleufje waar die in moet in de opening van de batterij, rechtsbovenin.
Erin doen is simpel, eruit halen een stuk ingewikkelder
xJolijn schreef:Aranel schreef:Even een schopje, ook ik heb een vraag over de Star.
Heb deze nu als tijdelijke mobiel, mijn eigen wordt nu gerepareerd als t goed is.
Waaaar moet in godsnaam die SD kaart in, kan 't nergens vinden
En ik wil 'm er wel zo snel mogelijk in hebben, al mijn contacten staan daar op namelijk.
Onder de batterij
Erg onhandig haha. Je moet de batterij er even uithalen en daaronder zit een dingetje die je heel voorzichtig ffies naar voren moet schuiven en dan kan je je SD kaart erin doen