Ach ja, was toch leuk om te proberen. Die wc reiniger is ook goed en het badkamerschuim ook. Gaat wel op hier hoor. Pasta ben ik dus niet echt fan van dus wie in de buurt woont?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Voor de oven gebruik ik dat schuim van Kruidvat. Wat een chemische meuk, slaat enorm op je keel maar dat werkt dus als een tiet. Dus ik houd het daar maar bij dan. Samen met de Dasty gele ontvetter.
Ach ja, was toch leuk om te proberen. Die wc reiniger is ook goed en het badkamerschuim ook. Gaat wel op hier hoor. Pasta ben ik dus niet echt fan van dus wie in de buurt woont?
Suzanne F. schreef:Voor de oven gebruik ik dat schuim van Kruidvat. Wat een chemische meuk, slaat enorm op je keel maar dat werkt dus als een tiet. Dus ik houd het daar maar bij dan. Samen met de Dasty gele ontvetter.
Sodera schreef:Ik vind het voor mijn (elektrische, geen inductie) kookplaat helemaal niet fijn. Er blijft een doffe waas over de kookplaat met de Pink stuff pasta…
Ik gebruik iets van Hob brite en dat is gelijk glanzend.
Voor de oven vind ik t wel fijn maar Idd, het is geen wonderspul tenzij je door lagen vuil heen moet.
De allesreiniger spray is ook heel schuimig/nat, heb liever m’n dettol spray.
Het is best prima maar ik vind de hype wat bijzonder.
Sodera schreef:Ik vind het voor mijn (elektrische, geen inductie) kookplaat helemaal niet fijn. Er blijft een doffe waas over de kookplaat met de Pink stuff pasta…
Ik gebruik iets van Hob brite en dat is gelijk glanzend.
Voor de oven vind ik t wel fijn maar Idd, het is geen wonderspul tenzij je door lagen vuil heen moet.
De allesreiniger spray is ook heel schuimig/nat, heb liever m’n dettol spray.
Het is best prima maar ik vind de hype wat bijzonder.
MyWishMax schreef:Suzanne F. schreef:Voor de oven gebruik ik dat schuim van Kruidvat. Wat een chemische meuk, slaat enorm op je keel maar dat werkt dus als een tiet. Dus ik houd het daar maar bij dan. Samen met de Dasty gele ontvetter.
Is de badkamer reiniger net zo goed als de andere die je gebruikte? Ik ben daar wel benieuwd naar nu ik de fijne hier nergens meer kan krijgen.