en ook af en toe wat aardbeien. Heb er ook al bloemkool uit kunnen eten en de knoflook hangt te drogen Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:Ik ben Europa nog nooit uitgeweest…
was na mijn scheiding van plan elk jaar mooie reis te gaan doen, de Baltische staten en Rusland stonden dus vorig jaar op het programma maar helaas pindakaas
ziet er nu ook nog niet goed uit dus dan gewoon lekker Italie.
ik spreek ook een beetje Italiaans en begrijp de taal vrij goed en in Italië is dat echt een dikke plus. Zou graag nog Swahili en lingala leren, dat zou in Afrika enorm helpen.
in sommige landen is zelf regelen, zeker als ik alleen ga, voor mij geen optie. Dan ga ik voor een groepsreis. Maar dat heeft echt niet mijn voorkeur.
goed weekend gehad. Veel met vrienden gedaan thuis dus lekker goedkoop en veel nieuwe oppasklussen.
mijn 2 grote liefdes tot nu toe. Verder al een keer naar Rome geweest, Lissabon, Londen verschil keren. En in 2007 een rondreis in de USA die ik graag opnieuw wil doen met een leuker tijdsbestek. Duitsland zegt me vrij weinig eigenlijk. Nog op de bucketlist zijn Lapland in de winter, Zuid-Afrika, de Seychellen, Costa Rica, Thailand, Taiwan, USA, Canada, IJsland, als het even kan ook Groenland/Faroër-eilanden en onze ultieme droom is een cruise naar de pinguïns op de Noordpool. Helaas is dat pas een verdomd dure reis... Reken op minimaal €10-12k per persoon. Exclusief vliegtickets.