Ben heel benieuwd naar wat voor veulen je gaat krijgen dan.. laatst zocht er iemand een cremello minipaard hengstje oid, toen moest ik nog aan jou denken maar had Blue al zolang niet meer voorbij zien komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xXutopiaXx schreef:HahahaHij was inderdaad geleverd door de plaatselijke bloemist
Maar ik was niet thuis, dus hebben ze de bos gewoon op de tafel onder de overkapping neergezet
Dit jaar overigens geen bloemen gehad, maar een boek.... zonder afzender....
wat voor boek
serieuze literatuur, wat gezelligs of was het in de categorie 'how to be a good housewife'
Mer1980 schreef:Ik ben echt zoooo benieuwd naar het mini veulen. Zoon klein pluizig bolletje. Wanneer is ze uitgerekend?
Nog even duimen allemaal, want 't kan ook zo misgaan.. Ze is, als 't goed is, eind april/begin mei uitgerekend 
Lys_PPA schreef:Ben heel benieuwd naar wat voor veulen je gaat krijgen dan.. laatst zocht er iemand een cremello minipaard hengstje oid, toen moest ik nog aan jou denken maar had Blue al zolang niet meer voorbij zien komen
En natuurlijk issie er nog
Als ik eenmaal voor een beestje kies, gaat die echt niet (zomaar) weg..
leonie87 schreef:Hahah die arme Kevin mocht alleen maar als lokaas dienenmisschien is ze gewoon een betere match met Kevin zijn genen en werkt dat daarom wel.
Snap wel dat je met blue wil fokkenBen benieuwd wat eruit komt!
Issie al vaker voor gebruikt.. maar wat je zegt klinkt ook heel logisch! We gaan 't zien
De natuur weet 't vaak toch wel 't beste!DeniseES schreef:xXutopiaXx schreef:HahahaHij was inderdaad geleverd door de plaatselijke bloemist
Maar ik was niet thuis, dus hebben ze de bos gewoon op de tafel onder de overkapping neergezet
Dit jaar overigens geen bloemen gehad, maar een boek.... zonder afzender....
Raap me opwat voor boek
serieuze literatuur, wat gezelligs of was het in de categorie 'how to be a good housewife'
Een botanisch handboek: medicinale planten
Wat ik heel interessant vind, dus hij kent me wel goed hahaha
Wel een bijzondere maand, want m'n lieve Roosje is geboren
Laaaannggg naar uit gekeken en ze is zoooo leuk!!
Van de appel- en perenbomen 

en ik ben zoooo trots! 

Gelukkig is dat ondertussen beter.
en PAAStakken zijn ook heel fijn

dat is dus uit Kevin & Kaatje ? wat een moppie. Blijvertje? Balko schreef:Ohhhw zo cute!
Die naam ook

Achterom schreef:Agossie, wat een schatje! Die hoefjes stonden wel een beetje in standje clownsschoenGelukkig is dat ondertussen beter.
Dus best wel mee bezig moeten zijn.. maar was 't werk waard 
Mer1980 schreef:OMG wat een heerlijke update April. En de foto's dat alles in bloei staaten PAAStakken zijn ook heel fijn
![]()
En dat de kers op de taart: Roosjedat is dus uit Kevin & Kaatje ? wat een moppie. Blijvertje?
En ze heeft héél duidelijk het guitige bekkie + bijpassende karakter van d'r papa
Vind ik héél leuk, en ja.. ze is een blijvertje
Twijfelde nog heel even, maar toen d'r karakter door kwam, was 't heel snel duidelijk haha 
DeniseES schreef:Aaaawhhhhh heus is ze ook alweer bijna 1![]()
Wat ziet april er weer heerlijk gezellig uit, ik heb er meteen zin in
Ze ziet er nog steeds heel erg veulenachtig uit haha, niet zoals de grote naarlingen
Roosje is gewoon te leuk
En jaaa, ik ook écht zin in april

Ze klom zelfs op schoot en was niet meer bij d'r weg te slaan 

En tegenwoordig is ze zo aanhankelijk als een schoothondje.. 

Hier zijn de andere 2 kleine doerakken uitgebroken en tussen de grote hengsten gaan staan

Op deze dag komen de (klein)kinderen van de patiënten naar de kliniek, en in plaats van op de afdeling en op de kamer zitten, organiseren we een dag op het sportveld of in de sporthal met leuke activiteiten
Als het weer het toe laat ga ik met m'n paardjes daarheen, en dan kunnen de kindjes rondjes rijden
Soms samen met papa/opa
En is altijd een dikke hit haha.. kan helaas natuurlijk niet meer foto's laten zien, maar 't is altijd een heel bijzondere dag.. en zo mooi om te zien hoe de paardjes zich gedragen.. normaal nam ik Tamme en Kevin vaak mee, maar deze keer voor Jay en Jippie gekozen.. en ze deden het super 
prachtig gewoon.