Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superpony schreef:-knip-
Je kan eigenlijk wel zeggen dat een pp een extra hobby is he?!
Wil nu een mini pp voor de hondjes hahaha
Ik heb er zelf in elk geval echt veel aardigheid aan haha!
pmarena schreef:Hier lopen ze wel veel over het pad altijd. Maar dat is ook omdat ook in de uithoeken een poortje zit naar de stukken wei in het midden. Dus ze wandelen toch meerdere keren per dag het hele pad rond om te checken of ze toch ergens een open poortje zien waardoor ze de wei op kunnen
Een extra "truucje" wat ik gebruik is om in elke hooibak een klein beetje los hooi te doen (1 tot een paar handjes). Met name mijn merrie maakt er een sport van om in galop alle bakken af te gaan na het vullen om al die losse hapjes te verzamelen
. Soms doet bollie Fuchs mee, soms vind hij het teveel moeite. En daarna gaan ze wel allebei sowieso nogmaals alle bakken af omdat het eerste deel van de bak schijnbaar lekkerder is dan het tweede deel leeg eten

Hebben ze er al op gelopen?!?!

xXutopiaXx schreef:Ik zie dikke billen
SStttt, dat zeg je toch niet? Zijn niet eens in training, haha
xXutopiaXx schreef:Wat een ontzettend leuk paadje!!Hebben ze er al op gelopen?!?!
Nu deden ze dat in het begin voor mijn "haarspeldbocht" ook, en die kunnen ze inmiddels allebei ook gewoon in galop als ze daar zin in hebben
(verwende knollies...). De wilgen net buiten het hek hebben zover ook nog geen schade

pmarena schreef:Leuke collectie heb je
Die ton met dat netje er onder is wel grappig gedaan inderdaad!
Hier bevallen gewoon langwerpige hooinetten prima. Is ook weinig werk
Liep hij heel trots met zijn losgeknaagde hooinet door de track
Aap. Nu zojuist opnieuw vastgemaakt allemaal met de clip nog dichter op de bak zodat hij hopelijk de ruimte niet heeft om te knagen. Kijken wat ze als volgende gaan verzinnen

xXutopiaXx schreef:Haha, dan hebben ze goeie genen superpony!
Erin liggen!! HAHAHA die Dailey![]()
Het ziet er écht heel leuk uit!!
MarliesR schreef:Vanavond de klusweek en vakantie van schoonouders hier in Drenthe gezellig afgesloten met een BBQ. Lekker langs de rand van de track waar we straks ook een zitje gaan maken (nou ok, iets verder naar achteren ipv echt voor de doorgang). Dailey deed erg zijn best ook een broodje te pakken te krijgen![]()
Wel erg gezellig zo![]()
[ [url=m/aiNo6w.png]Afbeelding[/url] ]

Wel gewaagd om zo dichtbij een zitje te maken.
. Maar ook dan kunnen ze je wel met zandkloeten raken ja
?
. Echt zo blij mee! Eindelijk van die lelijke prikpaaltjes af
Kreeg het nog niet zo mooi op de foto, maar affin, het geeft een idee.
. Maar! Dat gaf wel goed beeld van het effect van de ingegraven pallets! 

Ook het koord zie je zo bijna niet, echt heel mooi!
laten aanrukken voor de paden en kunnen nu precies de plekjes zien die nog iets verhoogd moeten worden. En we overwegen nog drainage, want oh oh wat wás het nat afgelopen jaar. Moet zeggen dat we nu op die plekken (daar ligt nu woudzand) 0,0 natheid hebben. Keuzes keuzes.
Ben er ook echt zo blij mee! Gelijk wel helemaal extra zin in het toevoegen van de laatste slinger whaha! Plan was eigenlijk om dat volgend jaar dan te gaan doen, maar man liep al te polsen van "joh, maar valt wel mee hoeveel palen er dan nog bij moeten, toch?"

Paar uur later waren ze nog een stuk dieper 'uitgesleten'

Hilary schreef:Nou ja, een vriendin van me heeft een hengstveulen op het oog. Ik heb haar aangeraden een merrie te kopen, zodat die bij jou kan staan, maar ze wil per se geen merrie. Tja.
Beetje jammer weer
. Maar goed, uberhaupt eerst maar eens drachtig krijgen. En als het wel en ventje wordt, heeft Dailey gelijk een speelmaatje zullen we maar zeggen
ik zie weer een extra bocht in de track komen met die weidepalen! Goede tip ikke
Maar qua prijs vergelijkbaar met mijn kastanjepalen, en dan vind ik die toch echt mooier met de meer 'natuurlijke/grillige' vorm
Heb nog een aantal palen over van de partij die ik van mijn buurvrouw heb overgenomen. Waarschijnlijk ga ik daar in de achterste hoek vast een 'voerpleintje' mee opzetten. Dan kunnen we (waarschijnlijk volgend jaar) vanuit die hoek ook het slingerpad gaan maken
Mafklapper. En hij vind op het moment bezorgers eng, waardoor hij zich nogal gaat lopen opwinden (kan je maar beter heel stoer doen, voor ze doorhebben dat je ze doodeng vindt
). Het blijft een bijzonder geval
Lyra is duidelijk de makkelijkere van de twee. Eenvoudiger vermaakt en ook een stuk stuurbaarder qua aanwijzingen/commando's.
Binnenkort meer