Nu snap ik de reclame "Zuid-Limburg, je zal er maar wonen", hier zijn de prijzen echt een habbekrats tegenover die prijzen wat hier voorbij komen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:KimD schreef:Dan zal ik maar niet vertellen voor welke prijs wij een huis hebben gekocht.![]()
Nu snap ik de reclame "Zuid-Limburg, je zal er maar wonen", hier zijn de prijzen echt een habbekrats tegenover die prijzen wat hier voorbij komen.
Al kreeg ik er een ton bij dan ging ik er nog niet wonen hihi
KimD schreef:Dan zal ik maar niet vertellen voor welke prijs wij een huis hebben gekocht.![]()
vonneke schreef:De Limburgers zijn super gezellig. Gisteren nog op visite geweest in Lottum geweest. Maar het is mij echt te landelijk.
Eulogy schreef:Haha nou ja er is hier de laatste jaren fors te weinig gebouwd en huren is hier ook niet heel gunstig dus de vraag rijst op veel plekken een beetje de pan uitNu woon ik ook wel in Bristol en dat is denk ik op Londen na wel een van de duurste steden.
In het Noorden, kleinere dorpen en in Wales bijvoorbeeld zijn de prijzen veel normaler.
KimD schreef:Dan zal ik maar niet vertellen voor welke prijs wij een huis hebben gekocht.![]()
Nicje87 schreef:Wij zijn bij de hypotheker geweest en daar zeer tevreden over.
De reclame van hypotheek in een week schijnt onzin te zijn. Overal krijg je een hypotheek in een week vanaf het moment dat alle stukken binnen zijn.
KimD schreef:Nicje87 schreef:Wij zijn bij de hypotheker geweest en daar zeer tevreden over.
De reclame van hypotheek in een week schijnt onzin te zijn. Overal krijg je een hypotheek in een week vanaf het moment dat alle stukken binnen zijn.
Bij de Rabobank heb je binnen een week een hypotheek. Heel simpel omdat alles op één kantoor gebeurt. De stukken hoeven nergens naartoe alleen intern. Dus vanaf het moment dat jij binnenstapt op maandagochtend gaat de week in, bij de Rabobank heb je de week daarna op maandag je hypotheek.
Bij een andere hypotheker gaat het niet zo snel, wij zijn nu toch al een maand bezig met stukken aanleveren, gesprekken, dingen tekenen, invullen. Wachten op de taxateur etc. Nu is het weer weekend, dus komende week worden de stukken aangeleverd bij de hypotheekverstrekker.
Wel super fijn dat jullie tevreden zijn!Dat is altijd een goed teken.
Wendy schreef:Tja, ik zou de hypotheker dan weer niet geloven... die willen de dingen nog wel eens zo draaien zodat ze jou hetgeen verkopen waar zij zelf het meeste belang bij hebben. En zij hebben geen belang om jou een hypotheek van de Rabobank te verkopen
vonneke schreef:Wendy schreef:Tja, ik zou de hypotheker dan weer niet geloven... die willen de dingen nog wel eens zo draaien zodat ze jou hetgeen verkopen waar zij zelf het meeste belang bij hebben. En zij hebben geen belang om jou een hypotheek van de Rabobank te verkopen
Dat mogen ze van mij best zolang ik er ook maar goed mee ben.