Hier zware storm vind het heel eng ,nu slagregen erbij en het ziet er naar uit dat het nog wel even zo blijft ...
Authentic
Geplaatst: 25-07-15 14:05
Ik hoorde zojuist mijn gft bak over het erf rollen.
Ik heb de gordijnen maar dicht gedaan, want ik heb uitzicht op onze enorme wilg in de voortuin. Ik weet dat het ding stevig staat, maar ik ben een schijtluis. Net vloog er nog een enorme tak vanaf. Die ellende bekijk ik later wel. Eerst de groene bak maar van het erf af vissen, voordat de paarden in paniek raken...
Ik liep net bij ons naar achter waar veel bomen staan , het is zo eng de bomen staan zo ongeveer scheef van de wind en de takken vliegen rond het mag van mij nu wel minder worden brrrr
Hier gaat het aardig tekeer! Zo te lezen zijn er ook al een aantal bomen omgewaaid hier in de omgeving. Vanmorgen naar de Centrale Keuring in Middenbeemster geweest. Toen het slechte weer begon zijn we naar huis gegaan. Lees net dat de rest van het programma naar binnen is verplaatst. Beter.
Het is wel leuk om te lezen dat het 'hier''wel rustig is, of 'bij ons' regent het gigantisch hard, maar waar is dat dan? Geef a.u.b. een kleine aanwijzing van je woonplaats. Bij mij, in Groningen(stad) is het momenteel bewolkt maar geen regen en matige wind.
Hier in Kennemerland (Noord-Holland) gaat het aardig tekeer. De A9 is volgens mij ook al afgesloten.
mbkaatje
Geplaatst: 25-07-15 15:08
cynthiar schreef:
Ik snap niet dat mensen met hun paard in de trailer gaan rijden nu! Het wordt ten zeerste afgeraden, hier geldt code rood!
Er wordt schijnbaar nu een alternatief gezocht voor deelnemers die niet meer kunnen komen. Voor diegene die er al wel zijn is het een kwestie van de storm uitzitten lijkt me. Toen het begon was er nog niet veel aan de hand.
Hier is de storm ook gearriveerd,wow wat een windstoten zeg. Er vloog een grote plantenbak met Geraniums voorbij ons voorraam.Was me eigen plantenbak die boven voor het raam op de vensterbank staat. Ik hoop toch zo dat me afdak op de wei blijft staan! bleef met windkracht 7 wel staan.