antje_vip schreef:Elke keer als ik dit topic lees ga ik weer ff naar de action-site voor 100 nieuwste artikelenOm vervolgens weer heen te gaan en met te veel spullen weer thuiskom
Dat probleem heb ik nou ook!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fionaf09 schreef:Hoihoi! Vraagje: Hebben ze ook lenzen van -0,5 ?
En hoe zijn die lenzen?
Ik heb nog nooit lenzen gehad en wil het wel eens proberen, maar vraag me af of dit dan wel verstandig is?
Sammylover schreef:fionaf09 schreef:Hoihoi! Vraagje: Hebben ze ook lenzen van -0,5 ?
En hoe zijn die lenzen?
Ik heb nog nooit lenzen gehad en wil het wel eens proberen, maar vraag me af of dit dan wel verstandig is?
Het is niet verstandig, je kunt beter naar een opticien gaan die lenzen aanmeet op je ogen. Proeflenzen zijn in de meeste gevallen gratis. Je hebt maar 1 paar ogen en ik vind altijd dat je daar zuinig op moet zijn
marlonFloris schreef:hier ff een korte uitleg.
Een stro krans, daar wikkel je gewoon een leuk lint omheen zodat het stro niet zo spriet en het lint bedekt dat gaten tussen de ballen iets. Dan met een lijmpistool alle ballen erop lijmen van binnen naar buiten en als laatste met wat andere leuke frutsels en kleine ballen de gaatjes tussn de ballen proberen weg te werken dan klaar haha.
Alles komt van de action vandaan (behalve de blauwe ballen die zij van de zeeman.
Het lijmpistool hebben ze ook bij de action:)