Ja hè? Ik zie echt ook citaten en teksten in het Frans die helemaal briljant zijn!
Ik zal zo mijn huisje ook eens laten zien. Ben vorig jaar verhuisd na mijn scheiding en moest echt ontzettend wennen aan de geringe ruimte in mijn appartementje. De foto's zijn van deze zomer, maar ik heb het niet erg veranderd sindsdien.
Ondertussen is de klok natuurlijk opgehangen en heb ik een witte luxaflex bij het kleine raam achter de tv. De stapels boeken zijn weggewerkt en ik heb een mooie krabpaal voor mijn kat. Achter mijn eettafel zit mijn keukentje (achter het barretje zeg maar). En dan is de linkerdeur de wc en de rechterdeur mijn slaapkamer met daar weer in de badkamer. Ik heb de bank en het witte kleed overgenomen van iemand net als de Ikea-kast onder het citaat van Ghandi. Alles is bij elkaar gesprokkeld, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo slecht bij elkaar... Wat vinden jullie?
Nu komt blijft mijn vriend veel slapen en dan merk je pas hoe klein het is, het is zo snel een zooitje...
Kentaro
Geplaatst: 04-04-13 12:35
Ik vind het knus hoor!! (en als het nog niet zo lang aan is met je vriend, is het ook wel weer gezellig zo dicht op elkaar )
Sonja_vR
Geplaatst: 04-04-13 13:01
Kentaro schreef:
Uiteraard zijn we benieuwd naar foto's!!
Die klok is zeker leuk!! Zelf maken is zeker ook een idee!
Nee ik ook niet Tegenwoordig gaat zelfs het rol gordijn naar beneden als ik met mijn laptops aan tafel zit Maar goed dat is misschien een beetje overdreven. En het is trouwens een wonder dat ze mijn werk laptop niet meegenomen hebben. Dat hele washok hebben ze nooit gezien. Kun je je natuurlijk afvragen wat een laptop in het washok doet
Kentaro
Geplaatst: 04-04-13 13:33
Dit is even geheel off topic... Maar hoe dom kun je zijn Bij ons op het dorp is een inbreker opgepakt van de week. Hij ging naar de kringloopwinkel met zijn laptop om er een adaptor bij te kopen. Laat degene die in die winkel staat de eigenaresse van die laptop te zijn........... (ze heeft gelijk de politie gebeld en die waren snel ter plaatse) Wat ik dan weer belachelijk vind, de officier gaat bepalen of de laptop terug gaat naar de eigenaresse?!?!?
Dat is ook een plek om je laptop op te bergen, tussen de vuile was.......
Hahahahahahahahaa wat een sukkel!! Tjee zeg, het zal je maar gebeuren Ja das wel gek idd. maar ik ga er banuit dat ze van de verzekering ook al een bedragje terug gekregen heeft?
Ja maar daar staan ook altijd de sporttassen enzo. het is echt een hok ter grote van 2,5 wc-ruimte zeg maar Als ik alles in de bijkeuken laat staan, breek ik steeds mijn nek erover
En nu al bijna uitverkocht... Zwart alleen nog in 102cm en dat is wel errug groot. Denk dat het gewoon de oud witte ophalen wordt. En die is ook prachtig
Kentaro
Geplaatst: 04-04-13 14:18
En anders heb je altijd wel ergens een grijze of zwarte spuitbus
Sunshine@ erg leuk huisje en knus ondanks dat het apart gekocht is.
Hihih dan ben je toch best een dombo op ook daadwerkelijk de laptop zelf mee te nemen naar de winkel. Maar hopen dat zij der laptop terug krijgt, maar zal er niet versteld van staan dat er ook niks mee gedaan zou worden. Als ik verhalen hoor van me vriend (beveiliging). Dat als je je zelfs in laat sluiten in de Ikea en je word moe dus denk je even te gaan slapen en dan op heterdaad betrapt worden, en ze laten je gewoon gaan. Terwijl die wel iets aan spullen had in zijn tas van de Ikea.
_Noah
Geplaatst: 04-04-13 20:51
Hallo snelle kletsers! Ik hou het bijna niet meer bij, maar heb weer zulke leuke dingen langs zien komen! Vooral die lijsten van Sakkia met die bloemen erop, waar kun je die kopen? Wordt dat niet onwijs stoffig trouwen, even praktisch gezien Sakkia, wat is er met je profielfoto gebeurd, is dat Frits op het toilet? Haha! .. Sorry weer ontopic..
En die zelf opgeknapte kastjes zijn mooi gedaan, en dat met die servetten is ook een onwijs leuk idee. Inderdaad voor dat topic meubels pimpen, maar vind jouw inrichting ook heel creatief!