En ik ben echt een pasta/rijst/aardappel verslaafde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Leonie, als je je pasta / aardappelen en rijst afweegt is er weinig aan de hand. Ik loop sinds vorige week bij een diëtiste en die houdt 80 gram gekookte(!) zilvervliesrijst, 75 gram ongekookte volkorenpasta en 150 gram aardappelen aan.
Naath86 schreef:Quellian: Ik ben mij ook eens aan het verdiepen in Weight Watchers.. Kan je dat alleen nog maar online doen? Krijg je niet meer zo'n pakket thuis gestuurd, waar alle info instaat enzo..?
Askim schreef:[naam] schreef:Ongeveer 50 euro. Maar roken beide niet en zijn geen snoepers. Dat scheelt veel. Hier gaat 1 zak chips per week mee
komen wij ook aan alleen zonder luiers en voedingen enz.
maar koop alles in de aanbieding van pampers of kvluiers en doekjes zo'n doos.
en voeding is van de kv scheelt ook weer.
's avonds eten ze drie a vier keer in de week met ons mee.
deedee19 schreef:Wat een leuk topic zeg. Toevallig volg ik eenzelfde soort topic op een ander forum, maar ga deze zeker ook volgen. Wij hebben zelf een maandbudget van 300 euro (2 volwassenen en 1 baby) en hiervan doen we alle boodschappen dus inclusief luiers en babyvoeding. We houden vaak eind van de maand nog wat over (ligt er aan of de maand 4 of 5 weken heeft) We vriezen veel in en doen 1 keer per maand de maandboodschappen met alle niet bederfelijke goederen. Dat kost ons dan zo rond de 100 euro. De rest wordt gebruikt om de rest van de maand de versproducten te kopen (groente, fruit, melk, yoghurt, brood ed)
Wij leven op deze manier sinds de kleine er is en ik minder ben gaan werken. Wilde dat ik dit veel eerder had gedaan. Dan waren we nu rijk geweest. Wij keken voorheen echt nergens naar...best erg eigenlijk als ik daar aan terug denk...