manzano schreef:Volgens mij heeft shantal uitgelegd vanwaar dat stapelbed er staat.
Of haal ik mensen door elkaar
Oh dat heb ik dan ergens gemist
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! Ge-wel-dig!!! Alleen die ingebouwde koelkast vind ik zelf een beetje raar
.
. De rest weet ik nog niet. Eigenlijk is het wel heeeel slim om een dag na kerst pas de spullen te gaan kopen natuurlijk.. Maarja, dat betekent dat ik dit jaar met kerst niets heb staan...
. Als het de witte is, daar past alles bij. Evenals de zwarte..
In het appartement hadden we nooit een kerstboom wegens ruimtegebrek. En we waren de hele kerst weg (eten bij (schoon)ouders) en tussen Kerst en nieuwjaar gingen we meestal op vakantie. Dus even kijken wat we dit jaar doen, in het huis wil ik toch wel iets meer van kerstversiering 

mijn hemel wat een geld kost dat! 
Verder kan ik jullie helaas echt NIET bijhouden.

Marley schreef:Je zou een paar kerstspulletjes kunnen kopen voor kerst, maar de rest erna voor het jaar erop
wij moesten 1,5 jaar terug alle kerstspullen kopen en ik was blij met een gift van mijn vadermijn hemel wat een geld kost dat!
ik ga geen boom neerzetten want ik heb dan direct het beeld van 50 a 60 kg hond die met die boom in zijn klep door het huis heen sjouwt

ik geef alleen aan dat ik dat mooi vind, maar omdat het huis zelf al zo grijs is het dan zo grijs wordt...
ja het past op zich er wel bij, maar dan komen de metallic greepjes bijvoorbeeld dus terug in de muur en dat staat dan weer gaaf. Ik weet alleen niet zo goed hoe het wit terug te laten komen in de rest van mijn meubelen omdat ik geen witte eettafel en salontafel wil.