Rejo: ff oordopjes halen dus

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Melisjeee schreef:[ [url=m/cWp1Ag.png]Afbeelding[/url] ]
Deze mag zo bij mij de garage wel in!
Is een KTM Duke 125 met ABS
pluche_pluus schreef:Leuk dat je een hobby kan delen met je vader![]()
Ik rij ook doordat mijn vader altijd heeft gereden, ben opgegroeid achterop de motor![]()
Paard heb ik juist weer met mn moeder, mooi verdeeld
pluche_pluus schreef:@Sorisso, lijkt me een beetje appels met peren vergelijken.Een motor kun je veel sneller over het hoofd zien dan een auto. Het gaat niet om het op trekken, meer bij situaties in het dagelijks verkeer.
Auto's die invoegen op jouw baan waar jij op dat moment zit zonder te kijken, je moet dan gaan remmen ipv dat je je gas opentrekt. Dat is flink bij remmen met de grote mogelijkheid tot onderuit remmen bij schrik.
Natuurlijk hoeft dat niet te gebeuren,echter in de spits op de ring van Adam is het mij regelmatig gebeurt, maar normaliter is gas alles ipv remmen. Een verandering in mindset
je moet veel meer opletten, waar rij ik? Haal ik in? Red ik het om in te halen? Blijf ik niet hangen in een dode hoek.
Anneert schreef:Top Goldie!
Mijn vriend wil een nieuwe motor.. Yahama MT 09 Tracer. Hij wil eigenlijk met de motor op vakantie en om nu koffers etc aan te schaffen voor zijn Kawasaki ER 6n... ken eigenlijk niemand die koffers op z n naked heeft.
Goldie schreef:M'n les ging vandaag super![]()
Begon even iets minder... Motor moest de garage uit, maar hij wilde niet rollen... Uuhm de band is wel heel plat, niet...
Met z'n 2en naar buiten gekregen en gaan zoeken naar het probleem. Schroefje... Instructeur heeft hem weer kunnen fixen, kwartiertje halen we volgende week weer in
Maar al m'n oefeningen gingen goed, was allemaal voldoende
Melisjeee schreef:Ik snap jullie punt wel, dit was ook altijd de rede dat ik eigenlijk pas op mn 24e zou gaan beginnen. Maar na wat rekenen en verstandig nadenken lijkt het wel een veilige optie te zijn, anders zou ik het nooit doen! En zouden mn ouders het overigens ook nooit goed vinden!
Morgen belt de rijschool me om een afspraak te maken voor een eerste les!